Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
01. maj 2003 - 20:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Btrieve til Access

Hej jeg leder sådan set efter en der måske har prøvet at arbejde med Btrieve...

Da jeg er rimlig grøn til asp og sådan noget vil jeg lige høre om der findes en metode så man kan arbejde med Brtieve databaser som jeg er vandt til med access.

Jeg har forsøgt at lede efter et værktøj der kan konvertere hele databasen til en access database, men forgæves.. Min ide er at den eneste mulighed der er tilbage er at dumpe alt data ud i txt filer med ; som seperator og så smide dataen ind i en accessdatabase ??

Hvad er nemmest hvis man ikke er den største programmeringsguru ?? eller kan jeg godt glemme det hele så ?

/Jacob Jensen
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
01. maj 2003 - 20:22 #1
jeg mener jeg leder efter en der har prøvet at publisere data fra Brieve på nettet med asp !
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
04. maj 2003 - 17:06 #2
nå never mind så :)