Avatar billede clang-k55 Nybegynder
30. april 2003 - 22:31 Der er 3 kommentarer

Opstart af ny hjemmeside

Hej alle på eksperten...

Jeg har gennem længere tid (2 år) prøvet at starte adskillige hjemmesider op, dog uden held. For det meste har det været på grund af, at jeg kun er én og at det er for stor en opgave for en mand. Derfor søger jeg nu en lille gruppe mennesker, der kunne tænke sig at være med til at udvikle en ny hjemmeside.

Jeg søger:
2 personer, der kan lave designet og evt. banner/logo til siden
2 programmører (helst Java og ASP)
2-3 til at skrive teksterne til siden

En af de ovennævnte må meget gerne være i besiddelse af en server, hvilket jo gør det en del lettere.

Om siden:
Siden skal være et sted for de unge. Det skal være en side som folk husker og vender tilbage. Der skal være alt lige fra musik over film til små online spil, en chat og meget andet. Siden skal hverken have nogle udgifter eller indtægter.

Om mig:
Jeg er en dreng der ikke er specielt god til programmering ud over HTML. Mine gode sider er derimod at kunne skrive, have overblik over og kunne administrere en side.

Er det noget, der har vækket din interesse så skriv....
Avatar billede webdesigner Praktikant
01. maj 2003 - 09:05 #1
Hvor gammel er du ??
Avatar billede clang-k55 Nybegynder
01. maj 2003 - 15:42 #2
16 snart 17
Avatar billede ronni112 Nybegynder
02. maj 2003 - 14:14 #3
Send en mail til Ronni@Plindstrup.dk
Måske kan jeg hjælpe hvis du også hjælper mig med at opdatere i ny og næ....