Avatar billede superlight Nybegynder
29. april 2003 - 18:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

opgradering os X

Jeg vil opgradere mit styresystem fra os X v 10.0.3 til os x v 10.1. Jeg har nu tilbragt den halve dag på apple.com, men kan ikke finde opgraderingen.... Der er en der hedder os X v 10.0.4; men have overstående grundet nogle programmer der har brug for 10.1. Håber I kan hjælpe med et passende link.
Avatar billede straszek Praktikant
29. april 2003 - 19:55 #1
10.1 er en købe opgradering, så den kan du ikke download fra apple.

Søren
Avatar billede egonspock Seniormester
29. april 2003 - 20:00 #2
Det skyldes at 10.1-opgraderingen krævede at du købte en 10.1-cd. Det kan man ikke efter at 10.2 er kommet ud, og hvis du har brugt 10.0.3 vil du opleve at få en helt ny computer ved at gå til 10.2.5, som er den udgave man kan købe nu. Ellers kan du også vente til efteråret og købe 10.3 ;-)
Svaret er derfor desværre, at man ikke kan opgradere til 10.1 ved download fra nettet.