Avatar billede smiske Nybegynder
29. april 2003 - 17:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor er ikonet??

Når jeg starter MSN Messenger på min bærbare kører det hele fint hvad angår log på osv, men, ligeså snart jeg minimerer MSN så den BURDE lægge sig som et ikon nede ved siden  af uret går det galt.
Ligeså snart jeg minimerer MSN forsvinder ikonet fuldstændig nede ved uret, men, MSN kører stadig.

Hvordan får jeg den til at vise ikonet igen permanent dernede ved siden af uret ? ?

OBS. Jeg har prøvet at reinstallere MSN, fjernet fluebenet så den viser alle ikoner altid (fjernet fluebenet ud for "Skjul inaktive iokoner", fjernet og sat det til igen i "MSConfig" osv osv.

Intet virker, hvad gør jeg???

På forhånd tak :o)

Henrik
Avatar billede werd Nybegynder
29. april 2003 - 17:29 #1
du kan jo gøre det omvendt.. sætte kryds i skjul inaktive og så sætte kryds i skjul aldrig msn!
Avatar billede smiske Nybegynder
29. april 2003 - 18:29 #2
Det har jeg også prøvet werd...jeg er lidt på spanden som du nok kan høre :o)

//Henrik
Avatar billede pihl88 Nybegynder
26. juni 2003 - 21:58 #3
Du kan måske finde noget inde i Funktioner/Indstillinger/Indstillingeri msn's hovedmenu!!!
Der kan du sætte nogle flueben til!

Håber det hjælper! :)
Avatar billede smiske Nybegynder
28. juni 2003 - 20:19 #4
Har prøvet alt, intet hjalp...så nu er computeren reinstalleret og det ser du til at virke nu.

Lukker spørgsmålet :o)

//Henrik