Avatar billede nulle-inc Nybegynder
28. april 2003 - 14:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

p800 og netradio

Hej,

ja ved ikke om PDA folk bliver sure over at stille et p800 spørgsmål, men jeg prøver alligevel her.

Er det muligt at høre netradio via gprs på sin mobil?
- og hvis ja, vil det koste mange megabytes eller er det kun wap forsiden som koster? Noget som har prøvet det?

Kim
Avatar billede jensb Nybegynder
30. april 2003 - 17:51 #1
Jeg har ikke prøvet det (tror ikke det kan lade sig gøre).

Men JA, det vil koste en formue i GPRS trafik, og det er ikke kun WAP-forsiden du skal betale trafik for.
Avatar billede jensb Nybegynder
30. april 2003 - 17:52 #2
Det er godt nok muligt at få streamet video direkte til P800, så måske det også vil være muligt med netradio, men så tror jeg at det skal være lavet specielt til P800, jeg tror ikke du bare kan høre en hvilken somhelst netradio.
Avatar billede nulle-inc Nybegynder
30. april 2003 - 20:17 #3
hmm, okay, så må man købe de høretelefoner med radio'en...

kim