Avatar billede Jesper Novice
28. april 2003 - 13:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

kryptering??

Nogen som ved hvor man kan finde et program til at kryptere mIRC scripts? som også virker :P
Avatar billede ducks Nybegynder
03. maj 2003 - 04:09 #1
du kan kryptere script med $decode() og $encode(), dog er de ikke særlig svære at decode igen. skriv /help $encode i mIRC.
Avatar billede Jesper Novice
05. maj 2003 - 14:07 #2
hmmm skal bruge noget som er svært at decode igen.... sådan at folk ikke kan rippe det
Avatar billede Jesper Novice
12. maj 2003 - 11:46 #3
er der ikke noget som ved hvordan man kan kryptere noget ordentligt?
Avatar billede ducks Nybegynder
15. maj 2003 - 03:51 #4
Ifølg. officielle hjælppere på #Help.Script på QuakeNet kan det ikke lade sig gøre, at beskytte det 100%, da det er open source. Lav dll filer, det er omtrent det tætteste du kommer.
Avatar billede Jesper Novice
15. maj 2003 - 17:07 #5
jamen det er 100 p jeg skal bruge.. :) men ok.. må nøjes med dll
Avatar billede hermand Nybegynder
20. maj 2003 - 16:54 #6
øhh.. hvis man gemmer dom .dll ka man stadig bare vælge "åben med.." og så notesblok ?
Avatar billede Jesper Novice
22. maj 2003 - 12:49 #7
ja
Avatar billede ducks Nybegynder
16. juni 2003 - 14:54 #8
Nej, kun hvis du skriver det i notepad og gemmer som .dll, hvis du programmerer en rigtig dll (Pascal, Delphi eller noget) kan det ikke ses i mIRC Editoren eller notepad.
Avatar billede Jesper Novice
04. juli 2003 - 13:11 #9
ducks... kan du finde ud af hvordan jeg så scripter det?? er det bare ligesom normalt mIRC scripting eller hvad??
Avatar billede Jesper Novice
26. august 2003 - 13:20 #10
Lukker spørgsmålet!