Avatar billede jow Nybegynder
26. april 2003 - 00:14 Der er 2 kommentarer

Hjælp angående TV-out med mere.

Jeg har før oprettet spørgsmål angående dette. I stedet for at skrive dem igen, benytter jeg mig af copy/paste.

Første spm;
"Mit TV-out har valgt ikke at fungere optimalt længere. Jeg vælger selv at tro det er grundet en af de mange driver-updates nVIDIA har haft gang i, men hva' ved jeg!? I alt fald, mit problem lyder som følger:
Mit TV-out virkede som sagt forrygende. Det gør det ikke længere. I windows, i programmer, i CS etc. virker det upåklageligt. Så snart det kommer til at se video af hvilken som helst art/format går det ikke helt så glat. I f.eks. Windows mediaplayer kan jeg se brugerfladen, nøjagtigt som når det virker i Windows. Men i filmrammen er det helt sort. Filmen kører på komputerskærmen, og TV'et drøner derudaf med en brugerflade fra mediaplayer med sort film!? - Hvad i alverden forårsager dette fænomen!? -Alle bud er påskønnet! På forhånd tak"

Andet spm;
"Ahh ja, lidt info:
ASUS GeForce 2 MX400
Driver: nVIDIA 43.45
WindowsXP uk."

Tredje spm;
Herligt. Ved hjælp af den gode gamle og trofaste teknik "Prøv dig frem" fandt jeg frem til i første omgang et kompromis. Nu kan jeg se film, til gengæld kortslutter jeg min PC-skærm indtil jeg skifter om. Kan det ikke lade sig gøre at have begge kørende på samme tid, endda lave to forskellige ting på henholdsvis skærmern og TV'et!?

Som beskrevet i titlen drejer det sig om mit TV-out. Alle bud påskønnes - På forhånd tak!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
26. april 2003 - 00:23 #1
Prøv tvtool. Suverænt program til at lave alle mulige forskellige opsætninger af tvout på nvidia grafikkort.
http://tvtool.info/index_e.htm
Avatar billede jow Nybegynder
26. april 2003 - 00:26 #2
Tak, det prøver jeg i første omgang. Skal nok lige følge op så vidt muligt