Avatar billede myanimalfarm Nybegynder
25. april 2003 - 13:38 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

fede ASP sider??

Hej Eksperter!!

Skal til og undervise i ASP/ASP.NET og synes lidt jeg mangler nogle fede eksempler at hive frem. Der er selvfølgelig masser af eksempler, I know, men er der nogen der lige kan ryste nogle rigtig lækre links ud af ærmet??
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
25. april 2003 - 13:42 #1
Avatar billede exe-s Nybegynder
25. april 2003 - 13:46 #2
Avatar billede exe-s Nybegynder
25. april 2003 - 13:49 #3
Avatar billede burningice Nybegynder
25. april 2003 - 13:50 #4
eeh.. asp, eller asp.net ?! jeg tvivler på det er begge dele.
Avatar billede bigbenoy Nybegynder
25. april 2003 - 13:50 #5
http://www.gotdotnet.com/ - Microsoft's egen til ASP.NET
Avatar billede myanimalfarm Nybegynder
25. april 2003 - 14:30 #6
mjo...det er (desværre) både ASP og ASP.NET

Jeg tænker ikke så meget på tutorials, extensions og scripts. Mere nogen sider hvor det er brugt på en spændende måde og som også har lækkert design.
Avatar billede burningice Nybegynder
25. april 2003 - 14:32 #7
asp.net er pænt lavet... ok, det skal den ligesom også for at virke troværdig ;) der ligger også flere færdige projekter man kan hente sourcen til. F.eks. flere portaler og et komplet forumsystem.
Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
25. april 2003 - 15:09 #9
Hmmm... Hvad skal du bruge et flot design til når det er det bagvedliggende du skal undervise i? Ja, undskyld jeg blander mig... :)
Avatar billede burningice Nybegynder
25. april 2003 - 15:55 #10
simon.ulsnes>> måske for at vise hvor nemt det er at lave noget pænt i asp.net ?! ;) hehe..
Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
25. april 2003 - 16:01 #11
...for det er jo meget nemmere end i hvilket som helst andet server-side applikationsmiljø... ;)
Avatar billede burningice Nybegynder
25. april 2003 - 16:06 #12
jeps... asp.net kan jo alt... ;)
Avatar billede myanimalfarm Nybegynder
25. april 2003 - 17:33 #13
Fordi der er masser af gode asp.net sites men jeg synes jeg savner (eller har bare ikke lige fundet) nogen hvor der også er gjort noget ud af designet. Og ikke nødvendigvis handler om noget IT relateret! Selvfølgelig er det funktionaliteten jeg går op i at undervise i men man vil jo også gerne vise nogle flotte eksempler hvor det hele går op i en højere enhed. Man skal jo gerne vise at udviklingen går imod hvad Macromedia kalder "Rich Internet" når det nu er et Macromedia kursus :-)
Avatar billede myanimalfarm Nybegynder
25. april 2003 - 17:53 #14
hmmm...Måske er det bare en kvinde ting at ville vis noget flot...
Avatar billede burningice Nybegynder
26. april 2003 - 17:49 #15
myanimalfarm>> det er det nok... se bare på mac ;)