Avatar billede Slettet bruger
24. april 2003 - 18:25 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Status indikator

I forbindelse med at jeg sidder og laver min nye hjemmeside, vil jeg gerne have en ICQ status indikator ved siden af mit ICQ-nummer. Derfor har jeg været her:
http://www.icq.com/features/web/indicator.html
... og prøvet at indsætte den genererede kode, men det fungerer ikke.
Jeg kan se indikatoren virke på fx www.ebruger.dk, men ikonet vises bare gråt, ligegyldigt om jeg er online, offline, ikke til stede, etc.
Og jeg HAR været alle indstillinger igennem, inklusive "Tillad andre at se min online/offline status på nettet".
Hjælp mig venligst! :)
Mvh

PhoenixV

P.S. Jeg bruger ICQ Lite (dansk version) og en firewall. Jeg overvejede at ændre porten under "Forbindelse", men jeg aner ikke, hvad jeg skal sætte den til!
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2003 - 15:14 #1
Er der slet ingen, der kan hjælpe?
Avatar billede alien_boy Nybegynder
26. april 2003 - 16:47 #2
det kan være fordi du har en firewall
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. april 2003 - 16:49 #3
phoenixv >> Det skyldes sikkert at du i icq ikke har givet lovet til at man må se din status
Avatar billede alien_boy Nybegynder
26. april 2003 - 16:49 #4
eller måske skulle du få en anden version af icq
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. april 2003 - 16:52 #5
Jeg har haft det samme problem, og det skyldtes altså at jeg ikke havde sat hak ved en indstilling på icq, skal lige prøve at finde hvor det er.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. april 2003 - 16:54 #6
I icq -> Klik på main-knappen -> Vælg "security and privacy permissions" -> Vælg "General" i venstre side -> Jeg vil gætte på at der hos dig ikke er hak ved "Allow others to view my online/offline status...."

Sæt hak og jeg er sikker på at det virker
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2003 - 19:15 #7
jakobclausen>> Se min spørgsmålstekst. Jeg har sat hak. Men ellers tak for opmærksomheden! :)
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2003 - 19:16 #8
alien_boy>> Iflg. ICQ's hjælpetekst burde ICQ Lite sagtens kunne vise status på nettet. Så det er ikke det, der er galt. Og mht. firewall, så har jeg prøvet at slå den fra, og det virker stadig ikke!
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2003 - 11:51 #9
Nå, det bliver vist ikke til så meget mere...
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2003 - 11:51 #10
Men tak for hjælpen!