Avatar billede delakuer Nybegynder
24. april 2003 - 12:20 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Dansende personer

Dav.
Er her ikke en som vil bruge lidt tid på at hjælpe mig med at lave nogle dansende mænd i flash?? Latså i skal ikke lave dem i skal sidder via et elelr andet og guide mig til at lave dem, da jeg intet får ud af det hvis at i laver dem?? håber at i forstår??
Avatar billede _michael_ Nybegynder
24. april 2003 - 12:25 #1
Er det i den her stil?
www.haiku.dk/eksperten/1_slet.swf

Hvad skal det bruges til?
Avatar billede delakuer Nybegynder
24. april 2003 - 13:26 #2
Det skal bare bruges til min forside på min hp... nej ikek helt i den stil mine mænd behøver ikek at være så avanceret :) bare nogle tændstikkemænd eller noget :)
Avatar billede _michael_ Nybegynder
24. april 2003 - 14:12 #3
Bare sådan nogle, der hopper op og ned og vinker, spræller med benene osv?
Avatar billede delakuer Nybegynder
24. april 2003 - 14:46 #4
ja stort set... altså 2 personer som står og kigger ind mod hinanden og sådan at der er lidt rytme i det... måske danse rumba :)
Avatar billede delakuer Nybegynder
24. april 2003 - 22:52 #5
Nogen som kan lave det??
Avatar billede e-man Nybegynder
25. april 2003 - 15:58 #6
Skal du lave dem selv?
Avatar billede delakuer Nybegynder
25. april 2003 - 20:44 #7
e-man jeg vil gerne ha en til at guide mig vej eksempel over icq eller noget hvor at han siger ligepræcis hvad jeg skal gøre fordi at ellers lære jeg ik selv noget ved det
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
25. april 2003 - 20:49 #8
Det er ikke så svært... kig lige påden her og se om du forstår det!

http://www.geocities.com/elles_upload/delakuer.html
Avatar billede delakuer Nybegynder
25. april 2003 - 22:59 #9
fatter jeg ik det helt store af... ja jeg sutter til det lort :)
Avatar billede _michael_ Nybegynder
26. april 2003 - 14:16 #10
zpeakerz> Nice! :O)
Avatar billede e-man Nybegynder
26. april 2003 - 14:47 #11
OK... her er gået et eller andet helt galt! Det er mig der har lagt zpeakerz indlægget! godt nok har han for nyligt logget ind på min computer, men det kan da ikke være gået så galt!

--> delakuer, hvis du ikke forstår det, er du rimelig langt ude, men jeg kan lave en til hvis du ska have hjælp, og den bliver lidt mere detaljeret!
Avatar billede delakuer Nybegynder
26. april 2003 - 15:11 #12
e-man ok jeg forstår godt det meste af det, men ja jeg er ikke kreativ med en mus så de mænd der selvom de er nemme at lave kan jeg ikke :) hehe...
Avatar billede e-man Nybegynder
26. april 2003 - 15:35 #13
Nå men kreativitet ka jeg ikke hjælpe dig med, men hvordan man får de små mænd til at bevæge sig ka jeg!
Avatar billede delakuer Nybegynder
26. april 2003 - 15:56 #14
jeg prøver på det du har skrevet her engang i dag :) skal lgie tage mig sammen :) hehe... så skriver jeg resultatet...
Avatar billede e-man Nybegynder
26. april 2003 - 16:18 #15
OK... ellers kan jeg lave en lidt mere detaljeret en!

Det er bare om at komme igang!
Avatar billede o0spike0o Nybegynder
28. april 2003 - 09:23 #16
fyr dit icq nummer på boardet så kan jeg prøve at guide dig igennem det store flash mysterium...
Avatar billede delakuer Nybegynder
29. april 2003 - 15:39 #17
giver halvdelen af point til speackerz og halvdelen til mig...
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
29. april 2003 - 20:15 #18
Det er fan'me i orden! Tænk a give mig points for noget jeg ikke har lavet. HAHA!
Nå men e-man, med hensyn til den der fejl hvor du på mystisk vis skrev med MIN bruger... Vil du have DINE 30 points? Jeg tror næsten at det er "ulovligt" (på siden) at beholde den, SELVOM det var deres fejl (shh vi skal ikke sige noget om det vi fandt ud af, vel e-man ;)