Avatar billede kanding Nybegynder
24. april 2003 - 08:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opret ActionScript under kategorien programmering

Flash's scripting language/programmerings sprog er ActionScript. Der er allerede en sektion til Flash, men en særskilt sektion til ActionScript er der også behov for, da der er flash udviklere der koncentrerer sig primært om programmerings delen.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. april 2003 - 09:15 #1
Jeg kan fortælle at den originale idé var at smide det ind som en særskilt sektion i flashkategorien. Den idé gik i vasken da det ville give alle kategorier 10 ekstra kategorier og dermed en uoverskuelig struktur. Folk har i forvejen svært ved at anvende de rigtige kategorier.

Actionscript vil heller aldrig blive smidt ind under programmering, da alle flasherne alligevel søger hen i kategori 20.

/Nikolaj
Avatar billede kanding Nybegynder
24. april 2003 - 10:05 #2
hmm... ok, det undre mig bare at lingo, Director programmerings sprog, har sin egen kategori, når ActionScript ikke har. Forstår ikke den med at alle kategorier ville få 10 ekstra. Det skal kun laves der hvor der er behov for at dele tingene op.

kanding
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. april 2003 - 10:07 #3
Lingo er et levn fra den gamle kategori struktur, det var meningen at det også skulle smides ind under den director kategori, der altså foreløbigt ligger under Flash.
Avatar billede kanding Nybegynder
24. april 2003 - 11:03 #4
i stilhed bemærker jeg ordet "foreløbigt" ;-)
Lad os lukke spørgsmålet, det lader til at der er fokus på det....

kanding
Avatar billede mat Nybegynder
24. april 2003 - 18:28 #5
oprob - vi vil ha director ud af flash! ;)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2003 - 11:39 #6
Jeg er helt enig og har for længst påpeget dette overfor admin himself. Problemet er så bare om man skal lave en hel kateogri for den relativt lidt brugte director kategori - Det tror jeg heller ikke på.

/Nikolaj
Avatar billede kanding Nybegynder
25. april 2003 - 11:50 #7
Relativt lidt benyttet er nok også noget at gøre med at man ikke kan se den pga flash. Derudover skal benyttelsen også lægges sammen med lingo kategorien, så svarer den nok til nogle af de andre.