Avatar billede miss_lea Nybegynder
23. april 2003 - 19:53 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Logo og baggrund/billede

Hej eksperter.

Jeg skal bruge et logo og en baggrund/billede til min kommende site, håber I kan hjælpe mig da jeg lidt i nød. Jeg har prøvet utallige gange at lavet det selv, uden held og må desværre nok erkende at den grafiske del ikke lige er mig. Derfor håber jeg at nogen her på Eksperten.dk vil være søde at give mig en hånd med omkring det grafiske. Lover at gi’ hvad jeg kan af point, hvis der kommer noget jeg kan bruge...

Det er "kun" logo og baggrund/billede (jpeg, gif osv.) vi taler om, ikke noget færdigt hjemmeside-design...!

Opgaverne er:

Baggrund/billede:

Ang. design er er rimeligt frit valg på alle hylder, men for at give en idé om min smag kunne det f.eks være a lá: http://www.schougruppen.dk eller noget helt andet og mere stilfyldt http://www.tracid.de/relaunch/index.html . Gerne noget stilfyldt i få, men fede og cool faver...

Vil lige nævne at jeg har været i kontakt schougruppen, som jo et webdesign frima, ang. deres designs. Deres pris var omkring 10.000 Kr og desværre L A N G T over hvad jeg har råd til...

Logo:

Der er vigtigt at logo’et passer sammen med og er af samme stil som baggrund/billede, da de begge vil frigurere på sitet. Logoet skal være rimelig enkelt og kunne bruges i alle størrelser, bl.a. til t-shirts, plakater, visitkort osv. Samt både i de originale farver, sort/hvid og med forskellige baggrundsfarver. Hvis I syntes logo’et  skal indholde text, skal der stå: 7even (Seven, men med et 7-tal istedet for S’et)

Måske er alt dette langt mere end hvad jeg kan forvente for point, men anyway håber jeg at I vil hjælpe...
Avatar billede grafix Nybegynder
24. april 2003 - 08:19 #1
Det lyder som en spændende opgave. Men hvad skal dit logo udståle? Handler det om sport, kunst, møbler, tilbehør eller??
Avatar billede miss_lea Nybegynder
24. april 2003 - 12:33 #2
Grafix, tak for dit svar :)

Det handler om musik og det må gerne udstråle noget med musik, men ikke et krav - f.eks. stilen på http://www.schougruppen.dk har udmiddelbart ikke noget med musik at gøre!

Det kan også være et eller andet abstrakt, bare det har stil, enkelt, fede farver og at det passer godt sammen med baggrund/billede, da min idé er at bygget sitet op omkring disse.
Avatar billede miss_lea Nybegynder
25. april 2003 - 18:00 #3
Er der slet ikke nogen der kan/vil hjælpe??

grafix> Det lød som Du var interesseret...?

Hvad med nogen af alle Jer andre super eksperter ;) /cdc, lee, atf_nova, - en eller anden kom nu, jeg har virkelig brug Jeres for hjælp!
Avatar billede kop Nybegynder
26. april 2003 - 15:16 #4
Jo jeg vil da gerne prøve at se hvad jeg kan gøre.du kan jo klikke ind på www.tlgrafik.dk og se om der er noget der passer. og kontakte mig via`den side
Avatar billede miss_lea Nybegynder
27. april 2003 - 11:46 #5
kop> Jeg har kigget på din side og vil gerne se dit bud, men vi bliver nød til at holde kontakten her og ikke via din side, da reglerne på E. siger at tråden skal holdes her, således andre også kan følge med...

Venter spændt på dit bud :)
Avatar billede o0spike0o Nybegynder
28. april 2003 - 09:32 #6
Jeg vil også gerne give et bud men det bliver nok først imorgen jeg kan sidde med et finish
Avatar billede miss_lea Nybegynder
28. april 2003 - 12:50 #7
o0spike0o> Det lyder fedt :) Glæder mig til at se dit bud imorgen...
Avatar billede kop Nybegynder
28. april 2003 - 13:52 #8
mit net har været nede så derfor er intet dukket op,men jeg har lavet et forslag så .
Avatar billede kop Nybegynder
28. april 2003 - 14:55 #9
miss lea. jeg  er lidt usikker på, hvordan du får mit foreslag at se, jeg er klar med det nu.
Avatar billede miss_lea Nybegynder
29. april 2003 - 08:10 #10
kop> Hvad tænker/mener du vedr. hvordan jeg får dit foreslag at se?
Det bedste ville være hvis Du kunne uploade det og lægge linket her på tråden.
Er det ikke muligt?

Miss Lea

P.S. Er først tilbage på E. i løbet af eftermiddagen...
Avatar billede miss_lea Nybegynder
29. april 2003 - 18:09 #11
Var der nogen der havde noget færdigt?
Avatar billede snolle Nybegynder
06. maj 2003 - 17:21 #12
...Hvis du kan bruge det her til noget kan du acceptere svaret og kaste din mail så kaster jeg en mail med psd i!
www.hodclan.dk/musik1.jpg
:P
Avatar billede snolle Nybegynder
06. maj 2003 - 17:22 #13
Det er 1024*768 så du kan tage i den størrelse du vil bare ikke over :P

Forresten så fjerner jeg navnet hehe :))
Avatar billede miss_lea Nybegynder
15. maj 2003 - 15:48 #14
svar