Avatar billede condor Nybegynder
21. november 2000 - 05:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

problemer med psp 5,5 under win me

hver gang jeg forsøger at starte psp 5,5 programmet op endér den med en fejl meldíng om at der er en \"error i kernel32.dll\" programmet lukkes hmmmmmmm :(
jeg har nu prøvet at afinstallere det og lægge det ind igen 5829235+ gange uden held
hvad gør jeg ?? skal der et patch eller andet til når det kørers under win me engelsk version?????
Avatar billede osaka_san Nybegynder
21. november 2000 - 09:41 #1
Øhh psp ? - er du sikker på du ikke mener Photoshop ? ;-)
Avatar billede kdn Nybegynder
21. november 2000 - 09:46 #2

Huskede du at afinstallere tidligere versioner af Photoshop ???

Jeg startede med PS 5.0 og fik så PS 5.5 på et senere tidspunkt.
Og så var det at jeg tænkte, - du kører da bare den nye version ind ved siden af den gamle, MEN DET GÅR IKKE !!!
Efterfølgende prøvede jeg alle mulige former for af- og geninstallering, men uden held. Registreringsdatabasen fik også lige en omgang, men også uden held.

Eneste løsning jeg lige kunne komme på:

C:\\FORMAT C:

- derefter ingen problemer...

//kdn
Avatar billede kdn Nybegynder
21. november 2000 - 09:49 #3
>>osaka san

Ja, det tog jeg som en selvfølge.
Havde ikke set at han havde skrevet \"PSP\" i stedet for \"PS\"....

//kdn
Avatar billede condor Nybegynder
21. november 2000 - 13:37 #4
jeg har slet ikke haft endre versioner af photoshop inde...kun 5.5 !!!!!

jeg syntes at have kæst om andre der havede problemer med det, bare under win 2000
kan det tænkes at det er det samme under ME ??

det her er da bare for belastende, når man bruger så mange penge på noget og man så ikke kan køre det, forretningen mener at det er en installationsfejl hmmmmm :((((((((((((
Avatar billede osaka_san Nybegynder
21. november 2000 - 13:57 #5
Hmm jeg har ikke haft nogle problemer med 5.5 under win2k, men indrømmer gerne atjeg ike har prøvet den med Windows ME. 6.0\'eren skaber heller ikke problemer under win2k.
Avatar billede ikarus Nybegynder
21. november 2000 - 14:09 #6
det lyder som at du har OC din CPU og den kommer med fejl, er ustabilt .
Avatar billede condor Nybegynder
21. november 2000 - 20:33 #7
jepper det er rigtigt at min maskine er o.c.
men har nu prøvet at sætte den til standard...men uden held :( så det hjalp heller ikke hmmmmmmm
Avatar billede kbruun Nybegynder
22. november 2000 - 11:22 #8
Jeg mener at kernel32.dll har noget at gøre med noget adgangskoder, password, bruger og videre i den dur, så skal du gøre noget ved det, skal du gøre det i registreringsdatabasen.
Prøv at søg på www.msn.com, for det har vist ikke noget med selve programmet at gøre, men snare en generel felj i din computer.
Avatar billede condor Nybegynder
22. november 2000 - 19:06 #9
kbruun< ..
ok reg.databasen!!! er der noget i det jeg skal slette og hvordan???
hvilket skal jeg søge direkte efter på msn ??
newbie<sorry
men hvad kan jeg gøre i den database........please hjææææææææælp
Avatar billede kbruun Nybegynder
22. november 2000 - 23:28 #10
For guds skyld SLET IKKE NOGET I REG.BASEN !!!!!
Prøv at søg efter kernel32.dll og se hvad den siger.
Avatar billede condor Nybegynder
05. februar 2001 - 19:45 #11
lukket!!