Avatar billede ikarus Nybegynder
21. november 2000 - 02:18 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Guest book 100 % flash - php . eller cgi \"skabelon\"

Hejzaa. ( igen )
Jeg har adgang til php og cgi på min server, problemmet er at jeg ved ikke hvordan man programmere i Php eller cgi, eller ved hvordan man sætter det hele op.
Hvis det er nogen som har lyst til at hjælpe mig og derved få de 600 points , bliver jeg taknæmelig.
Vh
Ikarus
Avatar billede ikarus Nybegynder
21. november 2000 - 02:25 #1
tjææ det var altså 700 points .. hehe
Avatar billede allandk Nybegynder
21. november 2000 - 08:44 #2
Hvad er din email?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. november 2000 - 08:45 #3
Skriv her til så finder vi ud af noget.

Jeg har en gæstebog i CGI, der mugligvis vil kunne rettes til og bruges...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. november 2000 - 08:45 #4
ankjaer666@hotmail.com
Avatar billede ikarus Nybegynder
21. november 2000 - 14:11 #5
min mail : Ikarus_dk@Hotmail.com
( bemærk _ før @hotmail.com)

og Icq : 49871222
Avatar billede allandk Nybegynder
21. november 2000 - 14:18 #6
Hmmm to feljmail retur.

Send lige en mail til allan@allan.dk så returnerer jeg en mail til med en gæstebog.

ab:)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. november 2000 - 14:31 #7
Ikarus har sendt en i PHP og en i CGI...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. november 2000 - 14:32 #8
Allan jeg havde ingen problemer med at komme igennem, men Ikarus kunne ikke hente mine filer og skrev en ny adresse. Da jeg ikke ved om han vil have adressen frem her må han sende dig en mail med den...
Avatar billede allandk Nybegynder
21. november 2000 - 14:37 #9
Årlrejt.

Den kan stadivæk sendes til allan@allan.dk

ab:)
Avatar billede ikarus Nybegynder
21. november 2000 - 18:48 #10
Hejza alle .
Jeg kan ikke bruge asp.
jeg har kun php og cgi på min server.
www.Imaginere.dk
hvis i skal send nogle filer til mig, så send dem til denne adresse : files@Imaginere.dk
Jeg takker jer, hvis i kunne beskrive hvordan jeg skal ændre de filer ( tilpasse ) til min egne server, hvor og hvordan, hvad skal jeg skrive hvorhen i de filer ...
tak en gang til .
vh
Ik.

Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. november 2000 - 19:50 #11
Der var en vejledning i de filer jeg sendte dig. Hvis du ikke kan finde ud af dem... så spørg her....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. november 2000 - 12:11 #12
Var det ikke noget med en begrundelse for afvisningen...

/Nikolaj
Avatar billede ikarus Nybegynder
23. november 2000 - 12:15 #13
Jeg har ikke modtaged nogle filer fra dig Nikolajdu.
Jeg har fået lidt hjælp fra allndk, men kunne ikke brug det anyway.
Han skulle kun have fået 100 points , men ved ikke hvorfor han har fået 700.. det var et fejl.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. november 2000 - 12:29 #14
Jeg sendte dem eller ikke fra hotmail, men fra arbejdets mailsystem fordi du sagde du havde problemer med at åbne dem jeg havde sendt først.... Når du nu ikke havde fået dem... Hvorfor skrev du det så ikke...??? Nå skidt...

Håber det går

/Nikolaj