Avatar billede .zeke Nybegynder
22. april 2003 - 21:01 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Min lyd spiller for hurtigt (HJÆLP)

jeg kører en p4 med et lydkort indbygget i bund kortet, n¨r jeg afspiller sange spiller spil, hører nogen lyde på PC´en afspiller min computer dem alt for hurtigt. jeg har et lykort der hedder AC´97-Lydkort. det bruger et program der hedder soundMAX, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. jeg vil blive meget glad hvis i kunne hjælpe mig.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
22. april 2003 - 21:07 #1
er det kun i det program soundMAX?
For jeg havde samme lydkort indbygget i mit bundkort og havde ikke det problem
Avatar billede .zeke Nybegynder
22. april 2003 - 21:12 #2
nej det er ikkke kun i soundMAX det er alt hvad jeg spiller.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
22. april 2003 - 21:21 #3
prøv at geninstallere drivers, vil regne med at de fylgte med da du købte din computer
Avatar billede .zeke Nybegynder
22. april 2003 - 21:22 #4
kan man måske skrue ned for hvor hurtigt det skal gå et sted? (win2k user)
Avatar billede .zeke Nybegynder
22. april 2003 - 21:22 #5
har ingen drivers til det det plejer bare at virke...
Avatar billede .zeke Nybegynder
22. april 2003 - 21:23 #6
har du et sted hvor man kan dl´e dem?
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
22. april 2003 - 21:50 #7
kan lige lede lidt efter det... men hvis det er i alle programmer så hjælper det ikke at "skrue" ned et sted
Avatar billede connie Nybegynder
22. april 2003 - 21:50 #8
Prøv at sætte hardware-accelerationen for lyd ned.

Control Panel -> Audio tab -> Playback -> Advanced -> Performance tab

Altså på dansk, gå ind i kontrolpanel, lyde / lydenheder, avanceret.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
22. april 2003 - 21:52 #9
jeg kan ikke love noget, men måske: http://www.soltek.de/English/download/driver/alc-ac97.htm
Avatar billede jkragh Nybegynder
25. april 2003 - 08:15 #10
Hvordan for hurtigt - lyd "før" tid eller Mickey mouse effect?
Avatar billede connie Nybegynder
21. juli 2003 - 02:08 #11
.zeke > Husk at lukke spørgsmålet :)
Avatar billede .zeke Nybegynder
14. juli 2011 - 19:06 #12
svar...