Avatar billede checkdoublecheck Nybegynder
22. april 2003 - 11:35 Der er 87 kommentarer og
1 løsning

Venner Online?

Hvis nu jeg der er nogle personer jeg gerne vil se om er online, hvad skriver jeg så?
Avatar billede coolstar Nybegynder
22. april 2003 - 11:39 #1
øhhhhhhhhh
Avatar billede checkdoublecheck Nybegynder
22. april 2003 - 11:40 #2
forstår du det ikke?
Avatar billede coolstar Nybegynder
22. april 2003 - 11:40 #3
jo derfor jeg skriver øhhhhh :P
Avatar billede xpx Nybegynder
22. april 2003 - 11:40 #4
Du skriver "øhhhhhhhhh" :]

Nej, det kommer helt an' på hvordan IRC serveren er sat op... Kan du fortælle hvilket net du vil vide det på??

XpX
Avatar billede razor Nybegynder
22. april 2003 - 11:41 #5
/whois <nick>

Så får du de kanaler personen er på - samt hans eventuelle away-besked :)
Avatar billede checkdoublecheck Nybegynder
22. april 2003 - 11:41 #6
lol, jeg vil kunne tjekke om min venner er online og hvilke channels de er på!
Avatar billede coolstar Nybegynder
22. april 2003 - 11:42 #7
måske prøv at skrive

/msg voice name(navnet på brugeren)
Avatar billede coolstar Nybegynder
22. april 2003 - 11:45 #8
ups mener du sucks
du kan da ikke formulere dig sådan der og så siger du whois for at se oplysningerne for brugeren

du kunne ha formuleret dig sådan her :

hej eksperter

kan I ikke fortælle mig hvordan jeg ser oplysningerne på en bruger samtidig med hans online status etc...

Så havde du kunne få et korrekt svar.
Avatar billede checkdoublecheck Nybegynder
22. april 2003 - 11:46 #9
FUCK DIG DIT SVIN! Coolstar snyder for vildst!
Avatar billede coolstar Nybegynder
22. april 2003 - 11:47 #10
ha ha spejl
Avatar billede checkdoublecheck Nybegynder
22. april 2003 - 11:47 #11
Dobelt spejl!
Avatar billede coolstar Nybegynder
22. april 2003 - 11:48 #12
spejl med dug på !
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 11:48 #13
andmeldt
Avatar billede checkdoublecheck Nybegynder
22. april 2003 - 11:48 #14
ha hah hahahh ha hah ah ha hah ha hah ah

BakSpejl!

Lol'er
Avatar billede coolstar Nybegynder
22. april 2003 - 11:49 #15
ahhh pis skal vi snave ?
Avatar billede checkdoublecheck Nybegynder
22. april 2003 - 11:50 #16
Ej Quasimodo hop op i dit tårn igen!
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 11:50 #17
i er begge andmeldt
Avatar billede checkdoublecheck Nybegynder
22. april 2003 - 11:50 #18
for hvad?
Avatar billede coolstar Nybegynder
22. april 2003 - 11:50 #19
nej det er jo kun sjov...
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 11:51 #20
i følge reglerne må man ikke bruge den slags sprog herinde ligemeget om der er for sjov eller ej
Avatar billede coolstar Nybegynder
22. april 2003 - 11:52 #21
hvad er vi anmeldt for ???
Avatar billede checkdoublecheck Nybegynder
22. april 2003 - 11:52 #22
lol man kender du ikke "Den ægte vare" ?
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 11:53 #23
sprogbrug pluds er det meget mærkeligt at i svare hele tiden med så kort mellemrum
Avatar billede coolstar Nybegynder
22. april 2003 - 11:54 #24
ok og det piver du over - helt ærligt nu må jeg le ha ha ha og ud i landet for at se på dsb :)
Avatar billede checkdoublecheck Nybegynder
22. april 2003 - 11:54 #25
det er nok fordu vi sider ved vores com. begge to!

så skulle vi også anmelde dig for at du sidder ved din com, og kan svare så hurtigt...?
Avatar billede checkdoublecheck Nybegynder
22. april 2003 - 11:55 #26
kan du stave til "Plus"?
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 11:55 #27
jeg gør bare hvad man skal i følge reglerne
Avatar billede coders Nybegynder
22. april 2003 - 11:55 #28
synes det her er for langt ude - eksperten er jo snart en legeplads for unge nørdere som ikke kan andet end at pive løs...
Avatar billede coders Nybegynder
22. april 2003 - 11:56 #29
nørder even
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 11:56 #30
jeg kommentere ikke mere på dette i er andmeldt også må en co-admin kigge på det
Avatar billede checkdoublecheck Nybegynder
22. april 2003 - 11:57 #31
jeg gør jo også bare hvad der står i min magt med dette indlæg, da det er mig der har startet det...

Desuden er det et afsluttet indlæg, SVARET ER GODKENDT!
Avatar billede razor Nybegynder
22. april 2003 - 11:58 #32
Jeg kigger allerede - og sidder og griner lidt af dem :)
Avatar billede coders Nybegynder
22. april 2003 - 11:58 #33
ja og jeg giver nizax 100% ret og de co-admins kan da bare komme - fordi hvis de 2 her deaktiveres så er det her sku for langt ude og siden burde slettes fra det danske net...
Avatar billede checkdoublecheck Nybegynder
22. april 2003 - 11:58 #34
SVARET ER GODKENDT!

(jeg vil have det sidste ord i denne debat)
Avatar billede coders Nybegynder
22. april 2003 - 11:59 #35
razor du har truet en af mine venner pga. det med webcodes og webcode dengang for længe siden så din mening er sku useriøst...
Avatar billede checkdoublecheck Nybegynder
22. april 2003 - 11:59 #36
he he grin!
Avatar billede checkdoublecheck Nybegynder
22. april 2003 - 11:59 #37
SVARET ER GODKENDT!

(jeg vil have det sidste ord i denne debat)
Avatar billede matz Nybegynder
22. april 2003 - 11:59 #38
Hvaaaaaad er det den forbudte dans der er her ? :-o hehe "Den Ægte vare" :D
Avatar billede checkdoublecheck Nybegynder
22. april 2003 - 12:00 #39
Vi danser den forbudte dans!

SVARET ER GODKENDT!

(jeg vil have det sidste ord i denne debat)
Avatar billede coders Nybegynder
22. april 2003 - 12:01 #40
okay nizax
Avatar billede checkdoublecheck Nybegynder
22. april 2003 - 12:01 #41
SVARET ER GODKENDT!

(jeg vil have det sidste ord i denne debat)
Avatar billede matz Nybegynder
22. april 2003 - 12:01 #42
Sååå må vi andre jo danse med :D
Avatar billede coders Nybegynder
22. april 2003 - 12:02 #43
så må du jo få det :)
ellers danser vi "den forbudte dans" og tager i hawaii bio og ser ringenes herre :)
Avatar billede matz Nybegynder
22. april 2003 - 12:02 #44
coders >>
hehe ja... :D
Avatar billede checkdoublecheck Nybegynder
22. april 2003 - 12:03 #45
Frodo? Jeg troede han hed Rocco!
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 12:03 #46
oki jeg troede bare at eksperten var til seriøse ting og ikke en gang crap som det her men jeg tager åbenbart fejl
Avatar billede matz Nybegynder
22. april 2003 - 12:04 #47
gruf >>> Det er iorden at tage fejl...det gør alle engang imellem :) hehe ej :D
Avatar billede razor Nybegynder
22. april 2003 - 12:08 #48
coders, hvad mener du?

Seriøst - jeg kan sq ikke forstå at folk bliver sure over sådan et spørgsmål. Jeg kan da kun grine lidt af det :-)
Avatar billede radiohead Nybegynder
22. april 2003 - 12:09 #49
Lad dog børnene have det sjovt engang imellem. Eksperten er jo gået hen og blevet et humorforladt sted...
Avatar billede matz Nybegynder
22. april 2003 - 12:10 #50
razor >>> Helt enig :) Man kan ikke blive sur over det, medmindre et "Nettet" er ens LIV! :D
Avatar billede radiohead Nybegynder
22. april 2003 - 12:10 #51
razor.. præcis
Avatar billede matz Nybegynder
22. april 2003 - 12:10 #52
radiohead >>> Syntes du da ik om den ægte vare ? :)
Avatar billede radiohead Nybegynder
22. april 2003 - 12:12 #53
matz.. jow da, helt sikker! Jeg har heller ikke noget imod spørgsmålet... :)
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 12:12 #54
oki så der er tilladt at bryde ekspertens regler fint med mig det vil jeg huske også er jeg ikke sur men som der også står i reglerne så skal man andmelde hvis man ser noget ulovligt men det gælder åbenbart heller ikke
Avatar billede razor Nybegynder
22. april 2003 - 12:13 #55
Uhm - hvor var det lige nizax kom ind i billedet?
Avatar billede matz Nybegynder
22. april 2003 - 12:14 #56
radiohead >> :-)

gruf >> Slap nu af, og grin af det istedet for.. :D
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 12:15 #57
HA HA HA men oki alle må åbenbart gøre som de vil
Avatar billede matz Nybegynder
22. april 2003 - 12:16 #58
gruf >> :D:D:D
Avatar billede razor Nybegynder
22. april 2003 - 12:16 #59
gruf - slap lige af :)

Lyder som om nogen har pisset på din sukkermad - bare lad være med at kigge mere i spørgsmålet, så er problemet løst :)
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 12:18 #60
razor>> er det rigtigt eller forkert at der står i reglerne at man skal andmelde når man ser noget der strider mod reglerne og er det rigtigt eller forkert at man skal snakke i et pænt sprog og er det ikke meningen at ekspertens er et seriøst sted
Avatar billede matz Nybegynder
22. april 2003 - 12:20 #61
gruf >> Joo det er vel nok rigtigt...men man skal da heller ik gå og rette alt og alle... Andmeld en hvis det er et stort problem... Men det her er jo ikke rigtig noget problem som sådan.
Avatar billede razor Nybegynder
22. april 2003 - 12:21 #62
gruf - gutterne kender åbentbart hinanden og joker lidt. Sålænge de implicerede ikke føler sig stødt og spørgsåmlet er afklaret (der er kommet et accepteret svar) har jeg ikke noget problem med det.
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 12:27 #63
jeg vil bare lige sige da jeg andmeldte vidste jeg ikke der var tale om en joke og grunden til at jeg har holdt fast på min mening er at jeg troede at reglerne var gælende i alle spørgsmål også spørgsmål af sjovere karekter. men oki jeg er da ligeglad hvad der skal mere til at gøre mig sur
Avatar billede matz Nybegynder
22. april 2003 - 12:29 #64
Så skal man måske ikke være så hurtigt på tasterne til at andmelde andre ;-)
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 12:31 #65
andmelder når jeg ser noget jeg mener der er ulovligt i følge ekp. regler ikke fordi jeg er sur men fordi jeg mener at det er det rigtige at gøre
Avatar billede matz Nybegynder
22. april 2003 - 12:38 #66
jaaa, men man kan da os godt lige afvente lidt og se hvad er sker i spørgsmålet :)
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 12:38 #67
det er så din mening og jeg har min men slut herfra
Avatar billede platman Nybegynder
22. april 2003 - 12:40 #68
Hvem er den "and" i snakker om? Den, der melder sig (eller nogen).
Avatar billede razor Nybegynder
22. april 2003 - 12:45 #69
Hvor er du plat, mand :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. april 2003 - 12:58 #70
Jeg forstår ikke helt razor/coadmins accept af den drejning dette spørgsmål tog.

Ja... der skal være plads til sjov. Men så bør det holdes i kategorien fri debat.

En accept af at de seriøse kategorier benyttes til ligegyldigt "chat" mener jeg på sigt er ødelæggende for det niveau af seriøsitet Eksperten med tiden har opbygget. Accepterer man de seriøse kategorier benyttes som legeplads skaber hurtigt "præcedens" i lignende sager fremover. Jeg mener det er nødvendigt at udvise mere konsekvens.
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 13:03 #71
så hvis jeg forstår dette rigtigt så deler nanog og mig holdning i dette spørgsmål og det er jeg glad for, da jeg så okke er den eneste der mener at der er noget galt her.

og jeg må også give naog ret i at sjov skal forgå i fri debat
Avatar billede razor Nybegynder
22. april 2003 - 13:04 #72
Jeg kan virkelig ikke se problemet. Spørgsmålet er besvaret og accepteret - og det vil tage en given bruger meget få sekunder at grave den ønskede information frem på et senere tidspunkt. At folk hyggesnakker lidt derefter kan jeg virkelig ikke blive sur over :-)
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 13:06 #73
vi er stadig af forskelig mening men du tillader altså ord som FUCK DIG DIT SVIN!  over alt på eksp bare spørgsmålet er besvaret og accepteret
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. april 2003 - 13:07 #74
Fint... det vil sige jeg hermed har dit ord på, at lukkede spørgsmål i alle kategorier må betragtes som en legeplads til fri afbenyttelse?

Det er taget til efterretning...
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 13:07 #75
også taget til efterretning her...
Avatar billede matz Nybegynder
22. april 2003 - 13:11 #76
Nogen her som mangler lidt i ders liv.. ? :D

Fedt at diskutere det videre... Kom dog over det her spm. (Hvis i kan ;)
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 13:12 #77
du deltager da også stadig
Avatar billede razor Nybegynder
22. april 2003 - 13:12 #78
Lad nu være med at lægge ordene i munden på mig - det er ike ligefrem den teknik der gavner en diskussion bedst. I er begge PRO medlemmer, så jeg vil foreslå Jer at benytte den udemærkede ignore funktion i finder ved klik på en given brugers navn.
Avatar billede matz Nybegynder
22. april 2003 - 13:14 #79
gruf >> Jeg deltager ikke.. Jeg er bare input ;-)
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 13:16 #80
storset det samme du inputter jævnligt
Avatar billede matz Nybegynder
22. april 2003 - 13:16 #81
Ja, gjorde jeg før... Men du skrev "du deltager da også stadig" Read :)
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 13:17 #82
men det er fint der her razor har givet tilladelse til at man kan svine hianden til overalt på eksperten og så kan man så sætte alle på ignore hyggeligt
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. april 2003 - 13:17 #83
Om teknikken gavner eller ej ved jeg ikke. Jeg føler blot behov for at få belyst coadmins holdning til denne type "sager".

Som du ved, er jeg iflg. reglerne forpligtet til at smide en anmeldelse, når jeg ser reglerne brudt.

I dette tilfælde ville jeg have smidt en anmeldelse, hvis jeg havde set spørgsmålet tidligere.

Da du viser accept for spørgsmålet, kommer jeg i tvivl om hvordan jeg skal forholde mig fremover.
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 13:18 #84
nanog du skal åbenbart følge dine egne regler det vil sige ret frie
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. april 2003 - 13:18 #85
jeg må sige jeg er enig med nanoq mht. razors udtalelse!
Razor, tror du ikke lige du skal konsultere et par andre co-admins?!
Avatar billede coolstar Nybegynder
22. april 2003 - 15:52 #86
Seriøst drenge hvorfor pive over det her, helt ærligt det er jo pustet op til noget som skulle være en joke men i stedetfor er det blevet en konflikt.

Seriøst vi ville bare hygge lidt og spørgsmålet blev besvaret. Helt ærligt jeg vil sku give razor ret i at man ikke kan få ondt i nosserne af det her.
Jeg kan kun grine af anmeldelsen desværre !
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. april 2003 - 15:55 #87
Det er den holdning til Eksperten jeg ville foretrække blev stoppet i opløbet...

Jeg forstår ikke hvorfor det er så svært at acceptere, at Eksperten ikke er en legeplads. Men ok... som sagt er det coadmins ord der er lov.
Avatar billede coolstar Nybegynder
22. april 2003 - 16:26 #88
legeplads ? hmm ja okay og eksperten sku ikke være en reklame søjle - øhh okay og hva er det lige den er blevet til.
og nej gider ik købe pro medlemskab for at slippe for reklamer.
det er sku for dobbelt moralsk...