Avatar billede master_orion Nybegynder
21. april 2003 - 11:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Emuler MacOS

Hej,

Jeg er i den lykkelige situation at jeg er blevet forelsket i en bærbar, men det er en MAC Og kan jeg lide at bruge det? Jeg er derfor ret ulykkelig over ikke at kende noget til hvordan MacOSX Jaguar virker ser ud og opføre sig.

Jeg vil derfor meget meget gerne kunne installer et MacOSX på en eller anden form for maskine, findes der en emulator som kan køre på en i368 maskine? eller findes selve frondenden til en BSD version?

Håber meget at der er en som kan hjælpe mig til at prøve det Mac halløj.
Avatar billede signout Nybegynder
21. april 2003 - 11:09 #1
Det kan du ikke. OS X kører kun på powerpc baserede maskiner. Og det eneste apple har frigivet af OS X er darwin delen - dvs unix uden grafisk brugerinterface. Din eneste mulighed for at prøve det af er at prøve om du kan komme til at låne en maskine. Jeg kan godt se at det er et stort skridt at ofte en del tusinde på en mac uden at kende den. Men jeg tror såmend ikke du vil blive skuffet... Og hvis du gør vil jeg da gerne købe den billigt :)
Avatar billede master_orion Nybegynder
21. april 2003 - 11:12 #2
Hmm træls at man ikke sådan lige kan det.. Men Mange tak for svaret.. Så kan jeg da i det mindste stoppe min endeløse søgen efter sådan en mulighed.. :)