Avatar billede je79ayps Novice
19. april 2003 - 22:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook Express og MSN

Nu er jeg ved at være noget træt af, at MSN hele tiden starter op når jeg åbner Outlook Express - kan det ikke fjernes en gang for alle?

Jeg har prøvet at være inde i sysoc.inf filen og slette "hide", afmarkeret programmet i msconfig, samt sat at programmet ikke må køres i Outlook Express og MSN samt aktiveret at programmet ikke må køres inde i gpedit.msc filen, men det sidste virker også godt nok - dog tager det en krig at åbne Outlook Express hvilket heller ikke er godt.
Avatar billede sonic_86 Nybegynder
19. april 2003 - 23:37 #1
Funktioner -> Indstillinger -> fjern fly benet i den der hedder Log automatisk på Windows Messenger -> ok
Avatar billede sonic_86 Nybegynder
19. april 2003 - 23:40 #2
Hov det var sådan:

Funktioner -> Windows Messenger -> Indstillinger -> fan bladet Indstillinger og så fjern flye benene
Avatar billede mcaspersen Nybegynder
19. april 2003 - 23:52 #3
Hvis du kører Windows XP skal du starte gpedit.msc op
vælg Computerkonfiguration -> Administrative Skabeloner -> Windows-komponenter -> Windows Messenger og aktiver de 2 punkter for deaktivering af programmet.

Din computer skal genstartes efterfølgende
Jeg kan ikke huske om du skal have installeret "Microsoft PowerToys for Windows XP" for at køre gpedit
Avatar billede popsy Novice
20. april 2003 - 03:06 #4
gpedit virker uden powertoys.
Avatar billede je79ayps Novice
20. april 2003 - 08:14 #5
Måske fik jeg det ikke lige formuleret så godt i farten, men jeg HAR fjernet fluebenet inde i MSN samt været inde i gpedit.msc. Det sidste virker også, men Outlook er efterfølgende blevet meget langsom til at starte op.
Avatar billede je79ayps Novice
01. maj 2003 - 19:51 #6
Lukker.