Avatar billede kingofbornholm Nybegynder
20. november 2000 - 10:41 Der er 6 kommentarer

Asus V 7700 Geforce 2 GTS 64 mb DDR

Er der nogen der har samme problem som jeg har med mit Geforce 2 GTS 64 mb DDR. ???
Når man istallere driveren til grafikkortet følger der et program med til kortet, der gør at man kan se temperaturen og hvor mange omdrejninger kortet arbejder med.
Når man prøver at installere programmet kommer der en fejlmeddelse, og jeg mener der står : No IC monitor detectet.
Hvad gør jeg
Avatar billede razmataz Nybegynder
20. november 2000 - 11:06 #1
Det er åbenbart fordi dit kort ikke understøtter denne feature.... kig i manualen... er det et retail kort du har købt eller hvad?

<-^RaZ^-.
Avatar billede poul_madsen Nybegynder
20. november 2000 - 20:08 #2
hejza..
et Asus V 7700 Geforce 2 GTS 64 mb DDR er et skide godt kort, men vi er flere med det problem... Og jeg har HELLER ikke kunne finde et svar noget sted, så jeg håber også på svar...

Hilsen Poul Madsen
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
20. november 2000 - 21:57 #3
Tjaa... Asus svarede mig at det er fordi de bruger en \"standard probe\" til at tjekke op på det, og at kortet netop mangler den nævnte IC monitor (en eller anden skummel komponent der skulle måle temp eller sådan noget et sted)...
Men hvis man ser bort fra det må du da erkende at det er et vildt fedt kort :o)
Avatar billede xtom2 Nybegynder
21. november 2000 - 13:48 #4
Netop hjemvendt fra ferie, nøjes jeg med at kommentere og understøtte tigerdyr\'s svar, hvilket nogenlunde svarer til hvad Asus også fortalte mig =)
Avatar billede xtom2 Nybegynder
24. november 2000 - 15:03 #5
hvasså king, sker der noget?
Avatar billede unouno Nybegynder
19. februar 2001 - 13:26 #6
jeg har lidt samme problem med mit geforce....(NÆSTEN DA)

hvis man vil installer det tweak program der er med, så skriver den at der ikke er noget ASUS kort i maskinen.......

(det var ikke sådan at der vare nogle der kendte et sted hvor man kan hente et rigtig godt GEFORCE 2 TWEAK program......

jeg har haft hentet det fra www.tweakup.dk men det synes jeg ikke så godt om..........