Avatar billede kixx Nybegynder
18. april 2003 - 16:46 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Gallery

heyza!!
jeg skal bruge et gallery.
hmm, inde på www.coolbabez.dk kan i se hvordan det skal være, det sakl nemlig bruges på den side.
det der er der inde nu, er et html program jeg bruger, og det vil jeg ikke have mere. jeg vil have det sådan så at man bare ligger sine billeder ind i en mappe sammne med den php fil i/du laver, og når man så åbner den, så laver den selv thumbalines og det hele for en. vis du har spørgsmål så skriv endelig. men det skal bare lige som det der er der nu.
Avatar billede ffn Nybegynder
18. april 2003 - 16:52 #1
du kan f.eks. gøre brug af dette php program

http://www.stoverud.com/PHPhotoalbum/
Avatar billede kixx Nybegynder
18. april 2003 - 16:54 #2
det ligner jo overhovdet ikke!! det sakl ligne det andet fuldstændig
Avatar billede ffn Nybegynder
18. april 2003 - 16:55 #3
Avatar billede ffn Nybegynder
18. april 2003 - 16:56 #4
nå....ja, det må du jo selv tilpasse det har jeg ikke tænkt mig at gøre for 200 points. men du kan jo starte med at teste de 2 scripts
Avatar billede kixx Nybegynder
18. april 2003 - 16:56 #5
nope!! heller ikke!!
Avatar billede kixx Nybegynder
18. april 2003 - 16:58 #6
hmmm jeg kan jo lige som ikke rigtig give dig mere en 200 point... ville ellers godt give dig 800 vis det var. jeg vil bare have et der ligner perfekt
Avatar billede ffn Nybegynder
18. april 2003 - 17:13 #7
prøv at rod med det selv....det er ikke så svært at at få det til at ligne er på work lige nu, så jeg kan ikek hjælpe mere end jeg har gjort....
Avatar billede kixx Nybegynder
18. april 2003 - 17:14 #8
nå okay.... jeg fatter hat af det selv!! det er derfor jeg bare vil have en til at lave det for mig :D
Avatar billede kixx Nybegynder
26. maj 2003 - 23:42 #9
hmmm det var vist ikke de bedste svar der kom her!!!
Avatar billede ffn Nybegynder
27. maj 2003 - 07:22 #10
Hvor er jeg træt af personer som dig der opretter et spørgsmål og får hjælp og ikke belønner det!

Hvis ikke du opretter et spørgsmål med points til mig, så melder jeg dig, så må vi se om co-admins er enige!
Avatar billede kixx Nybegynder
27. maj 2003 - 11:59 #11
hallo!!! hvorfor skulle jeg give dig nogle point?? du har jo slet ikkek hjulpet mig!!!prøv at kigge for neden i mit spørgsmål, der står at det skal ligne det som der er inde på den hjemmeside der!! og så vidt jeg ved så er der ingen af dem der gør det!! jeg kunne jo selv gå ud og søge efter det på google, men det gad jeg ikke og havde bare brug for en der kunne lave det til mig så det ligende præcistt!!! så hvad vil du anmælde??? jeg har ikek gjort noget forkert, måske skulle du tage den lidt med jo og ikke bare trog at du kan få kastet point i nakken. men du får altså ikek nogen for det der. SORRY!
Avatar billede ffn Nybegynder
27. maj 2003 - 15:59 #12
Det er ikke for at true dig men fordi jeg mener at det er mest fair.

Når du opretter et spørgsmål i den gruppe du har valgt kan du ikke forvente at nogen kan eller vil designe et fotoalbum der ser 100% ud som din side. Det har du design grupperne til.

Det som jeg mener du fik her var hjælp til et photoalbum, som du kan modificere nemt, så det falder naturligt ind i din side. Og ja, det mener jeg er points værdigt.

Ja, du kunne selv finde det på google, det kan man med meget, og hvor jeg kender det photoalbum fra, så er de faktiks fra eksperten.dk ved at søge her - internt.

Men jeg hjalp dig og mener at jeg skal have points for det.!