Avatar billede goulduck Nybegynder
19. november 2000 - 21:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ekstra funktion...

Kunne man ikke lave en ekstra option, som gør at den som har oprettet et spørgsmål, kan sætte en status, som kunne være \"Løst\" eller \"Ikke løst\" og måske også en \"Jeg købte noget helt nyt og nu virker det\" (til ting som er afsluttet, uden nogen læsbar løsning).

Dette kunne gøre det nemmere at søge efter et problem mand har og derved også hurtigere finde en løsning.

Jeg ved godt at det minder om at folk har accepeteret et svar eller ej, men kunne mand så ikke sætte det som en søge option? Så mand kun søger blandt løste problemer.
Avatar billede krusell Nybegynder
19. november 2000 - 22:43 #1
Søgemaskine har været oppe mange gange, så der kommer nok snart en opdateret og mere avanceret søgemaskine.
Det med at man selv skal vælge det som spørger vil de nye alligevel rode rundt i og de mere erfarne brugere er flinke til at skrive i selve spørgsmålet hvordan problemet er blevet løst, hvis det ikke fremgår tydeligt.

krusell
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
20. november 2000 - 09:55 #2
Det er noteret, men ikke noget vi har tid til lige nu.
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. november 2000 - 14:30 #3
oki ...

krusell får point, da jeg synes at det er snyd at admin\'erne altid får point .. ;O)

Nogle ekstra søge funktioner, kunne være at man som personen som stilte et spørgsmål, skulle sætte hak i:
-Computeren fryser
-netkort
-grafikkort
-lydkort
-harddisk
-cpu

osv.

Dette kunne også give nogle meget bedere søge muligheder, da nogen fx skriver at computere hænger, andre fryser andre stopper eller går i stå .. alså mange forskellige fejl besrivelser for det samme problem.

Det ville i hvert falde virke i hardware kategorierne.
Avatar billede krusell Nybegynder
20. november 2000 - 18:46 #4
Folk kunne også bare lære at skrive at ordenligt spørgsmål...
Og ja det er især i hardware, det er et problem.
Typiske spørgsmål som: \"Min computer fryser i et spil, hvad skal jeg gøre?\", er pisseirritende
Og tak for point\'ne :-) (synes også at ham admin, får lidt mange point ;-)

krusell
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. november 2000 - 21:34 #5
Det er jo bare det - mand kan ikke lære folk at lave \"rigtige\" spørgsmål ... så derfor i stedet lave noget som folk ikke kan udfylde forkert ..

Well, jeg har en masse idér .. men får desværre aldrig gjort noget ved dem!
Avatar billede krusell Nybegynder
20. november 2000 - 22:29 #6
Det er rigtigt...
Ville bare lige brokke mig...
Det kunne godt være at det var en ide, med lidt funktioner