Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. august 1999 - 21:06 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Bannerannoncer i Netscape

Vel skal bannerannoncer ses, men når de nu i Netscape (4.5) ryger
ned over teksten, synes jeg det går for vidt. Hvorfor blev det der
virkede før lavet om?
Avatar billede justincase Nybegynder
19. august 1999 - 21:16 #1
Til hvem der så end har skrevet det her spm. Kan du ikke lige gentage den. Jeg kan kun se flg :

Vel skal ba
ned over teksten, synes jeg det går for vidt. Hvorfor blev det der
virkede før lavet om?

Men jeg er sikker på at jeg er enig (altså selvom jeg ikke kan se dit spørgsmål)

:))

JustinCase
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. august 1999 - 21:45 #2
i kan reloade spm'et, så kan man lige nå at læse linie 1 inden det banner kommer...

men det er sgu underligt.. jeg har mailet admin
Avatar billede snowball Novice
19. august 1999 - 22:31 #3
Nogle gange er banneret også HELT ude i højre side.

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. august 1999 - 22:50 #4
nu kan man da se teksten
Avatar billede snowball Novice
19. august 1999 - 22:52 #5
Jaaa, men det ser sgu alligevel lidt kikset ud !!!

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. august 1999 - 23:03 #6
ja men fuck det
Avatar billede thoeger Nybegynder
19. august 1999 - 23:12 #7
OKay der er mange fejl på eksperten hvis man kører den i NS så lad dog være med det!!!!
Avatar billede snowball Novice
19. august 1999 - 23:15 #8
Så som ???

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. august 1999 - 23:17 #9
thoeger>> er det ikke meningen at en god side skal kunne ses i mere end 1 browser?
Avatar billede admin Novice
20. august 1999 - 09:14 #10
Eksperten.dk skulle meget gerne virke lige godt i alle browsere, ellers sig meget gerne til !
Det med banneret er rapporteret videre til DoubleClick som tager sig af det.
Beklager forstyrrelserne !
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. august 1999 - 09:36 #11
Det er så amatøragtigt når en hjemmeside kun virker i IE. Dette
er næppe det rigtige forum til den diskussion. Men den næste der i et
svar siger noget fornuftigt om cross-browser-compatibility får alle
points.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. august 1999 - 02:45 #12
Man skal lave sin side så den kan ses af det størst mulige antal brugere. dette betyder at en side som kun virker i IE, ikke er meget værd... man får nemlig ikke seerne til at lukke browseren og starte den anden, bare for at se på ens rådne side.. så hvis ikke siden er i hus nogle sekunder efter man trykker, så mister næsten alle interessen for den...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. august 1999 - 02:45 #13
får jeg så alle dine points?
Avatar billede Slettet bruger
21. august 1999 - 08:11 #14
Eksperten virker perfekt i Opera. Ca 3 gange så hurtigt, som i IE og Netscape. Ser f.eks. aldrig mere baggrundslogo under load. Ingen problemer med banner reklame.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. august 1999 - 11:18 #15
kharder>> baggrundslogoet, det kommer vel ikke fordi opera ikke kan tage layers... eller kan den?
Avatar billede Slettet bruger
21. august 1999 - 23:47 #16
Jo måske cyberesben. Har du et tip om en anden site, som bruger det samme?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. august 1999 - 00:17 #17
www.php.net

der kommer nogle gule bokse frem på skærmen når du holder den over bla. search knappen
Avatar billede Slettet bruger
22. august 1999 - 01:31 #18
De kommer ikke frem i Opera, så der må mangel et pluginn. der kan først søges på næste side, når man har tastet søg.