Avatar billede drago Nybegynder
16. april 2003 - 14:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

WMI: Not found

Hej!
Jeg ville gerne have sådan at de brugere der bruger min computer altså 'computer\users' - Ikke skulle have adgang til mit D-drev. Så jeg gik ind i 'Computer Management' og ind i 'Storage' og valgte egenskaber på mit D-drev, derefter ind i 'Security' og der ved 'Computer\Users' valgte jeg 'Deny' ved samtlige permissions, der gik så PÆNT langt tid og til sidst kunne jeg klikke ok og komme ud... Jeg loggede så af og loggede på som alm. bruger og den sagde så 'Access denied' - Det var jo helt fint...

MEN, da jeg så loggede på med min konto, kan jeg heller ikke komme ind på D-drevet :-S og jeg kan heller ikke når jeg starter op i fejlsikret tilstand og ind som Administrator og når jeg prøver at komme ind i egenskaber --> 'Security' så skriver den:

  Logical and Mapped drives
  WMI: Not found

Så jeg kan ikke komme ind og ændre det tilbage eller hvad man nu kan...

Nogen der kan hjælpe?
Mvh,
Drago
Avatar billede dana Nybegynder
16. april 2003 - 21:12 #1
Har du prøvet at logge på i ikke fejlsikret tilstand som administrator?
Avatar billede drago Nybegynder
16. april 2003 - 21:46 #2
Nja, kan ikke rigtig logge ind - Ved ikke hvorfor? Men med det brugernavn jeg har er jeg medlem af admin-gruppen...

Det er bare hvordan jeg kan gendanne WMI?
Avatar billede dana Nybegynder
16. april 2003 - 22:16 #3
Har du opdateret med de forskellige servicepacks der er til Windows 2000 i Windows Update?
Avatar billede drago Nybegynder
16. april 2003 - 22:28 #4
Øhm... Sikker på det er det?
Altså man kan ikke downloade en WMI - eller er det muligt at lave en systemretablering o.lign. Eller tror du det hjælper at formatere?

Drago
Avatar billede dana Nybegynder
16. april 2003 - 22:32 #5
Formatering vil nok være det sidste jeg ville prøve her. Prøv systemreetablering. Jeg er ikke stødt på, at det er noget der kan downloades.
Avatar billede dana Nybegynder
16. april 2003 - 23:07 #7
Har du installeret Servicepack 2? Gør det hvis du ikke har....
Avatar billede drago Nybegynder
17. juni 2003 - 19:29 #8
Jeg fandt ud af det... Hvis man skal komme ind på drevet igen. Skal man slå simpel fildeling fra... Så kan man styre det TOTALT!

Derved fik jeg mit drev igen :-D NICE

P.S: Tak til aller jer der gjorde jeres indsats!
Avatar billede drago Nybegynder
17. juni 2003 - 19:30 #9
Det var så svaret...
Avatar billede dana Nybegynder
17. juni 2003 - 20:00 #10
alle jer? *lol* Selv tak :)
Avatar billede drago Nybegynder
17. juni 2003 - 20:05 #11
Hehe... Sorry!
Så ikke lige det kun var dig, der havde besvaret...

Tak til dig Dana (tilfreds? :P)
Avatar billede dana Nybegynder
17. juni 2003 - 20:08 #12
jaja ;)