Avatar billede camras Nybegynder
16. april 2003 - 10:48 Der er 6 kommentarer

hvordan oprettes "rullemenu" i Dreamweaver?

Er der nogle der ved hvordan jeg laver en rullemenu på tværs af en website?
Den skal kunne fungere som den der findes på websitet www.pej.dk
(dvs. man skal kunne føre musen hen over pilene i hver ende af menuen, og så skal billederne kører sidelæns)
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2003 - 10:58 #1
www.pej.dk virker slet ikke
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2003 - 10:59 #2
men kan da godt hjælpe dig med at lave den, hvis du gider forklare hvordan den ska se ud.. har ikk helt fattet det.
Avatar billede camras Nybegynder
16. april 2003 - 11:34 #3
hejsa!

Jo - www.pej.dk virker! Jeg har lige været inde for at dobbelttjekke. rullemenuen skal bare bestå af en pil i hver side af skærmbilledet, og når musen så føres over skal billederne i menuen følge med.
Avatar billede camras Nybegynder
16. april 2003 - 11:37 #4
hejsa!
Jo - www.pej.dk virker! Jeg har lige været inde for at dobbelttjekke. rullemenuen skal bare bestå af en pil i hver side af skærmbilledet, og når musen så føres over skal billederne i menuen følge med.
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2003 - 11:40 #5
qpq-mads>> oki.. det var bare fordi jeg åbnede den i opera! (HADER SIDER DER IKKE ER EN SKID KOMPATIBLE. DE SQ FORBYDES) snakker m mig selv
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2003 - 11:41 #6
men ka dsværre  ikke hjæpe alligevel.. ska på arb omlidt