Avatar billede narkona Praktikant
15. april 2003 - 21:02 Der er 43 kommentarer og
1 løsning

nok3510i program til unlock

jeg ved at der findes et program hvor man bare indtaster imei nummeret på telefonen og så får man en kode som man skal indtaste, og så er den låst op. for jeg gav nemlig min kode til en kammerat, og 30sekunder efter kunne han fortælle mig hvad jeg skulle skrive.

hvad hedder det program?? og hvor kan jeg hente det???

point til den som kommer med link til et program som fungerer til nok3510i
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. april 2003 - 21:09 #1
http://mobile.box.sk -der er et program til unlock af Nokia 3510
Avatar billede narkona Praktikant
15. april 2003 - 21:14 #2
jeg kan ikke lige finde det, kan du ikke komme med det direkte link!!
Avatar billede narkona Praktikant
15. april 2003 - 21:15 #3
det skal ikke være et program som kræver at jeg tilslutter telefonen til f.eks en pc
Avatar billede the_legend Nybegynder
15. april 2003 - 21:18 #4
ved godt det er noget helt andet men kan man godt opgradere en siemens me45 til noget andet fx til en siemens s55? ved man kan med nokia!
Avatar billede superanden Nybegynder
15. april 2003 - 21:19 #5
Avatar billede narkona Praktikant
15. april 2003 - 21:20 #6
en S55 har jo farveskærm!! men om man rent software mæssigt kan ved jeg ikke, men det tror jeg ikke eftersom der er ca 1½ forskel på de 2 modeller
Avatar billede amplificator Nybegynder
15. april 2003 - 21:20 #7
The_legend: Nej.. Du kan helelr ikke få en 3310 til en 3510.. Men en 3310 til 3315..
Avatar billede kick Nybegynder
15. april 2003 - 21:22 #8
Avatar billede narkona Praktikant
15. april 2003 - 21:24 #9
det link er til siden hvor alt softwaren findes, så meget kunne jeg også selv, MEN hvilket af alle de programmer er det som jeg sæger??

1) til nok3510i
2) skal kunne bruges UDEN at jeg tilslutter min pc
Avatar billede the_legend Nybegynder
15. april 2003 - 21:25 #10
ved godt det måske var dumt at skrive s55 men så en som ikke har farve elle bluetooth o.s.v så kan man vel godt! kan man lave noget på en nokia 3310 til noget andet og hvilke modeler?
Avatar billede narkona Praktikant
15. april 2003 - 21:27 #11
det du kan ændre på den er jo kun firmwaren, og det er så lidt, hvis du virkelig vil have en opgradering, så køb en anden telefon.
BTW tilbage til hvad dette spørgsmpl handler om

>>the_legend, hvis du virkelig vil have et svar, så kom med nogle points
Avatar billede superanden Nybegynder
15. april 2003 - 21:28 #12
du kan heller ikke lave en 3310 - > 3410 Det er nogle små udvidelser der gør det, og det kommer helt an på hvordan producenten har lavet telefonen. Nogle tager den nyeste telefon og så sætter de spæring på og sælger den så senere uden den spæring så er det muligt at bryde ellers ikke. kun små software opdateringer, som fx. spil wap osv.
Avatar billede narkona Praktikant
15. april 2003 - 21:42 #13
jeg har selv fundet det som jeg søgte efter, så point til mig selv
Avatar billede darkside Nybegynder
15. april 2003 - 23:27 #14
Hvordan, del med os andre! ;)
Avatar billede narkona Praktikant
15. april 2003 - 23:32 #15
lav et spørgsmål så jeg kan få nogle points
Avatar billede darkside Nybegynder
15. april 2003 - 23:34 #16
Hm der står ellers i reglerne at alt skal være tilgængeligt for exp.dk's brugere, men du kan da godt få en 60 point hvis det er for svaret! ;)
Avatar billede amplificator Nybegynder
16. april 2003 - 00:13 #17
Løsningerne skal være tilgængelige for alle.
Avatar billede darkside Nybegynder
16. april 2003 - 00:49 #18
Lad høre ;)
Avatar billede amplificator Nybegynder
16. april 2003 - 02:10 #19
Mig og darkside kunne evt. deles om "omkosningerne" hvis du absolut _vil_ have points for det.. :)
Avatar billede narkona Praktikant
16. april 2003 - 10:20 #20
alt det som er skrevet her i forummet er skam også tilgængeligt for alle.
jeg ville bare "betale" 60point for løsningen, så hvorfor skulle andre så ikke, jeg måtte jo selv arbejde på at finde det jeg ville have

i kan give 40point hver, opret et lille spørgsmål, send mig en mail med et direkte link, jeg svarer og får point, that's all
send til  tsn_ots@hotmail.com
Avatar billede amplificator Nybegynder
16. april 2003 - 15:53 #21
Du er da skør.. Ført total af 60.. Nu 80?
Så må vi jo grave frem i reglerne..

§2.3:
".. Det vil sige alle brugere frit må benytte de løsninger der udveksles på Eksperten."
Avatar billede narkona Praktikant
16. april 2003 - 16:09 #22
ja korrekt. i bruger bare de løsninger som der er udvekslet her på eksperten. jeg kunne ikke bruge dem der var, og ville derfor bruge 60point på sådan en et spørgsmål, men jeg fik ikke noget brugbart, og måtte derfor selv erfare hvor jeg kunne opnå min viden.
den har jeg endnu ikke ytret her på eksperten!!
men jo brug endelig alt det i kan fra dette spørgsmål :p
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. april 2003 - 20:38 #23
Enhver løsning på eksperten skal være tilgængelig for brugerne på eksperten. At du, narkona, vil have point for din egen løsning, er ligesom det modsatte af hvad eksperten står for. En bruger burde ikke betale for at få svaret i et spørgsmål der er stillet af samme bruger der snupper egne point.
Avatar billede narkona Praktikant
16. april 2003 - 22:37 #24
korrekt >>Enhver løsning på eksperten skal være tilgængelig for brugerne på eksperten<<

i bruger så bare den løsning som er kommet frem i dette spørgsmål. for jeg kunne nemlig heller ikke bruge det til noget.

jeg giver da kun point for et acceptabelt svar, og eftersom ingen løste mig problem, så er det vel også kun fair at jeg får mine point.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. april 2003 - 23:02 #25
"Accepteret svar: narkona
Point : 60
15/04-2003 21:42:42    jeg har selv fundet det som jeg søgte efter, så point til mig selv"

Du skal smide løsningen her!
Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
17. april 2003 - 09:00 #26
det er den eneste mulighed for at få sine point tilbage, jeg ville hellera have foretrukket at man havde muligheden for at vælge >Træk Point tilbage<
men det er kun ACCEPTER SVAR, så det gjorde det jeg.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2003 - 12:52 #27
dorthebrylle> ØØØHHH?????
Avatar billede jpvj Nybegynder
17. april 2003 - 12:56 #28
narkona> Du er da en spøjs fyr... her på E er vi her for at hjælpe hinanden og udveksle erfaringer. Lad være med at være så smålig, at du vil have points, selv om du fandt løsningen. Jeg kan sagtens forstå dine argumenter, men de er ikke helt i "ånden" her på stedet.

JP
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2003 - 12:58 #29
Ser det ikke ud som om der er en dobbeltbruger på spil her? narkona/dorthebrylle....?
Avatar billede amplificator Nybegynder
17. april 2003 - 13:45 #30
Dobbeltbruger, jo..
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
17. april 2003 - 13:58 #31
Jeg er squ lige glad, bare jeg FOR AT VIDE `HVORDAN FANDEN DU Gjore
Avatar billede narkona Praktikant
17. april 2003 - 14:12 #32
det var min kærestes pc som jeg loggede på fra, og så brugte den hendes logon, sorry med det.
Avatar billede narkona Praktikant
17. april 2003 - 14:13 #33
ånden herinde er, hvis du har svar på noget så kan du få points ud af dette. jo flere points man har  jo mere ved man, eller har svaret på

det er jo derfor man har points, ellers kunne du jo bare bortskaffe dem!!
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
17. april 2003 - 14:22 #34
Vil du ikke fortælle min hvordan du gøre så? du må gerne få points for det...
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2003 - 17:11 #35
taager-kongen> jeg syntes ikke du skal give point for hans løsning, for han bryder ekspertens regler: "Det er ikke tilladt at: tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere." I den sammenhæng er det ligemeget om han giver sig selv point eller en anden får dem.
Avatar billede narkona Praktikant
17. april 2003 - 19:37 #36
DEN ER JO FUCKING TILGÆNGELIG for alle, når jeg kommer med den, det er det NU! ikke er tilgængelig er pga ingen er kommet med svaret!!

john_stigers>hvad er det lige som du ikke forstår!
Avatar billede narkona Praktikant
17. april 2003 - 19:39 #37
taager-kongen>> du opretter bare et spørgsmål og sender link til spørgsmålet til min mail (tsn_ots@hotmail.com) så svarer jeg på det, og så får jeg point, og så kan alle se løsningen , selv den lettere retarderede john_stigers
Avatar billede narkona Praktikant
17. april 2003 - 19:40 #38
!! rønnebærerne er sure , sagde ræven!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2003 - 19:55 #39
"den lettere retarderede john_stigers" - må jeg lige være fri - MAKKER!
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2003 - 19:57 #40
narkona> så er der lige et andet problem: Alle skal have mulighed for at svare på det spørgsmål som taager-kongen opretter - det har de jo ikke idet spørgsmålet KUN er til dig, og det er OGSÅ imod ekspertens regler.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2003 - 20:06 #41
Avatar billede narkona Praktikant
17. april 2003 - 21:49 #42
spørgsmålet er IKKE kun til mig, det er for alle, men for at JEG!! (som har svaret) kan finde det( jeg gider nemlig ikke lede efter det) så kan han sende mig en mail.
du kan være med til at svare i forummet, men eftersom du formodentlig kan bidrage med det samme som du har gjort her , så ville jeg helst have at du slukkede for din pc!
Avatar billede amplificator Nybegynder
17. april 2003 - 21:52 #43
Han har egenlig skrevet hvor du kan finde det?
http://www.eksperten.dk/spm/341665 - Hvor svært er det at smide svaret med det samme eller tilføje det i foretrukne..
Manden forærer dig jo 60 point.. Så hvis da at du har en (forhåbentlig) venlig side..
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2003 - 22:15 #44