Avatar billede namnam Nybegynder
15. april 2003 - 11:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Skal have noget Logo hjælp

Jeg skal have lavet et logo. Jeg er bare helt tør for ideér, navnet i logoet skal har så mange bogstaver i sig, og det skal helst stå vertikalt. xxxxxxxxx xxxxxxxx

Hvis der er nogen der prøver at lave det, hvis kan lave det så teksten står vertikalt?
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
15. april 2003 - 12:45 #1
Jeg tror ikke helt at jeg forstår dit spg.?

Hvilke farver skal det være. Skal det være "LOGO" eller topbanner?... Skal det laves til tryk, eller blot til netbrug.

//Rasmus
Avatar billede websolutions Nybegynder
15. april 2003 - 12:54 #2
forstår heller ikke lige din pointe.... og hvad skal der stå i logoet?
Avatar billede mal_t Nybegynder
15. april 2003 - 14:30 #3
og hvad skal banneret/logoet evt. passe til, hvad er temaet osv.
Avatar billede doodoo Novice
15. april 2003 - 14:38 #4
Forståelse: de x'er er det antal bogstaver der skal være i logoet..
Men nammam > Tror du at hvis man skriver det med X'er at du så kan få fx. psd filen når man er færdig ?
Avatar billede namnam Nybegynder
15. april 2003 - 14:45 #5
Øhh.. Undskyld, jeg har ikke rigtig tænkt mig ordenligt om. Der skal stå bornholms Musikhuz, men jeg har brug for at kunne få psd filenså jeg måske selv kan redigere i den. Men jeg ved ikke rigtig hvad og hvordan selvelogoet skal se ud, men det må gerne være musikagtigt. Nå men okay og unds´kyld for ulejligheden.

Håber det måske var en hjælp

Mvh Emil
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
15. april 2003 - 18:24 #6
Og størrelsen er?! ;)
Avatar billede namnam Nybegynder
15. april 2003 - 20:05 #7
Det er op til jer.
Avatar billede zuiq Nybegynder
18. april 2003 - 20:45 #8
Kontakt mig, så kan vi snakke om udformningen af dit logo.

Email: Mads@Shadeless.dk
ICQ: #147856498
Messenger: zuiQhotmail.com
Avatar billede namnam Nybegynder
29. maj 2003 - 10:08 #9
Hej. Undskyld den lange ventetid. Jeg er imellem tiden blevet sat af projektet med Logoet, undskyld. Men som en tak for jeres hjælp kan i allesammen få en del af de point der her. Hvis i smider et svar hurtigst muligt.
Avatar billede namnam Nybegynder
13. juni 2003 - 20:48 #10
Ingen der ville svarer okay..
Avatar billede kingfish Nybegynder
23. juli 2003 - 00:26 #11
hehe