Avatar billede mmmtm Nybegynder
15. april 2003 - 10:54 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Pass-thru i klient

Er det muligt at gøre pass-thru tilgængelig via menuen tekst i klienten (5.011)?
Jeg troede faktisk at brugerne også havde denne facilitet, men har opdaget at den kun er tilgængelig i klienten når man også har installeret en designer...(Kender godt til [] metoden)
Avatar billede noteshotline Nybegynder
01. maj 2003 - 11:57 #1
Når man er i editmode er der da et menupunkt som nummer 4: Pass-Thru HTML

/Hans Holt
Avatar billede noteshotline Nybegynder
01. maj 2003 - 12:04 #2
Det er rigtigt - jeg har jo designeren installeret. Sorry!
Avatar billede mmmtm Nybegynder
25. maj 2003 - 21:00 #3
Lukker
Avatar billede mmmtm Nybegynder
13. januar 2005 - 21:58 #4
lukker igen..!