Avatar billede kentjn Nybegynder
14. april 2003 - 23:00 Der er 4 kommentarer

Voice chat med Messenger under XP

Hej

Hvorfor kan jeg ikke starte en samtale gennem messenger (eller noget andet chat-program for den sags skyld!). Kan ikke oprette forbindelse til andre.

Jeg sidder på et LAN med en firewall, som jeg ikke kan disconnecte, så det er sikkert den, der skaber problemer.

Er der nogen, der ved hvad man skal/kan gøre?
Avatar billede software-maker Nybegynder
14. april 2003 - 23:06 #1
I Messenger er der en menu der hedder Handling. Klik på den der kan du vælge: Start en Video-Samtale, eller Mikrofon.

MVH.
Software-Maker.
Avatar billede kentjn Nybegynder
14. april 2003 - 23:09 #2
Så langt er jeg med :-)
Den vil ikke oprette forbindelsen NÅR jeg HAR trukket på start en samtale. Den opgiver at få kontakt
Avatar billede software-maker Nybegynder
14. april 2003 - 23:12 #3
Hmmmmm....Så er der problemer på forbindelsen.
Linjen kan være afbrudt.

MVH.
Software-Maker
Avatar billede kennethjen Nybegynder
15. april 2003 - 09:45 #4
Problemer med forbindelsen LOL!!!

Ej set skyldes muligvis at du har en firewall eller router hvor-i at portene til stemme-samtale ikke er åbnet.

Kan sesværre ikke huske port-nummerene!