Avatar billede perlimplin Nybegynder
14. april 2003 - 20:41 Der er 5 kommentarer

frameset - skillevæg

spørgsmålet lyder på...

Nu har eg lavet et stk. frameset.
men den LINJE der skiller skærme i to (ved ikke hvad den hedder) - den fungere på den måde, at man kan gå op og ned med den. (hvordan skal jeg forklare det?) ehmm...
Man kan rulle med den i framen til venstre for skærmen (min menu)
MEN det har jeg ikke lyst til at man skal. jeg vil bare have en normal kedelig skille-linje.
hvordan får jeg det, uden at skulle lave en hel ny frameset, da den jeg har nu er den enste der har virket.

m v h
perlimplin
Avatar billede sqren Nybegynder
14. april 2003 - 20:43 #1
Er det scroll bars du mener?
<frame scrolling="no"
Avatar billede sqren Nybegynder
14. april 2003 - 20:46 #2
<frameset cols="30%,70%" border="2" frameborder="2">
  <frame scrolling="no" name="Menu" target="KunIndex" src="menu.htm">
  <frame scrolling="auto" name="KunIndex" target="_self" src="forside.htm">
</frameset>
Avatar billede perlimplin Nybegynder
15. april 2003 - 19:33 #3
det tror jeg det er.

men hvad er alle de der koder for noget. hvad for en skal jeg bruge af dem?
Avatar billede *king* Nybegynder
13. juni 2003 - 14:54 #4
Kan du ikke lige lægge din kode op. så vi har noget at kigge på ?
Avatar billede sqren Nybegynder
14. juni 2003 - 09:18 #5
Undskyld jeg ikke har svaret tilbage på dit spørgsmål.
Du skal indsætte  scrolling="no"    der hvor dit menu-frame-tag er. Kan du ikke, som *king* sagde, komme med din kode. Så kan vi vise dig det.