Avatar billede delakuer Nybegynder
14. april 2003 - 14:05 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Database til egen rettelese af profil

Jeg sidder her og jeg har lavet en klan hjemmeside. Jeg synes at det ville tage for lang tid hvis at jeg skulle skrive alle navne og deres oplysninger selv, så kan man ikke lave en database hvor at jeg skal oprette dem med adgangskode og så kan de selv skrive de nødvendige oplysninger...
Avatar billede human Nybegynder
14. april 2003 - 14:12 #1
Jo det kan du da.
Avatar billede delakuer Nybegynder
14. april 2003 - 17:13 #2
hehe. jeg vil gerne vide hvordan??
Avatar billede human Nybegynder
14. april 2003 - 22:03 #3
Well.. Det er ikke ligefrem nogen let sag for en begynder at gå igang med.
Nu kender jeg ikke lige dine erfaringer indenfor programmering, men jeg vil anbefale at du begynder at læse nogle artikler om hvordan du gør. Et godt sted at starte er her:
PHP lektioner: http://www.webcafe.dk/artikler/php/
Generelt SQL: http://www.webcafe.dk/artikler/sql/

Eller er der andre steder som:
www.netcoders.dk
www.udvikleren.dk
www.sukos.dk

Hvis du ikke har mod på at gå igang med det, så kan jeg foreslå dig at spørge i programmeringsopgaver her på eksperten. Eller du kan tage et kig her:
www.hotscripts.dk
www.script.dk

Men jeg vil sige held og lykke med projektet! Og husk, hvis du har problemer når du kommer igang med at programmere, så er der jo altid exp.dk :o)

// Human
Avatar billede delakuer Nybegynder
15. april 2003 - 12:35 #4
hehe jeg tænkte nu på om der ikke var nogen som havde noget enkelt til at ligge et sted eller noget?? eksempel ligesom på heroes.dk den måde man laver sin profil på der eller noget...
Avatar billede human Nybegynder
15. april 2003 - 14:30 #5
Jeg har faktisk lige lavet et script til en som gør det muligt at rette i en form, smide det i en db og senere redigere i det.

Jeg kan godt sende det til dig. Men du skal selv sætte det op. Synes dog jeg har givet en god forklaring på tingene. Men det er ikke noget jeg gider at lave komplet til dig.

// Human
Avatar billede delakuer Nybegynder
17. april 2003 - 11:58 #6
du må MEGET gerne sende det til mig... du kan sende på delakuer@sol.dk
Avatar billede delakuer Nybegynder
27. april 2003 - 12:27 #7
spørgsmålet lukkes...