Avatar billede perlimplin Nybegynder
12. april 2003 - 19:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

frames

Nu har jeg forsøgt mig med flere koder til at sådan nogle frames, og lige meget hjælper det.

enekelte gange har jeg kunne se det glædelige resultat, men så pludselig jeg vil åbne mit frameset, så dukker der en grå boks op med ordene: netscape kan ikke finde filen eller dokumentet. HVAD ER DET JEG GØR FORKERT.

...please hjælp - jeg har arbejdet på det et ½år og jeg fatter ikke en brik
- jeg vil bare ha en frames
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2003 - 19:44 #1
OK - så anbefaler jeg at du lukker set her spørgsmål og opretter det i den rigtige kategori....
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2003 - 19:44 #2
set = det
Avatar billede jnissen Nybegynder
12. april 2003 - 19:46 #3
Her er et hurtigt eksempel på en side bygge i frames:

<frameset rows="70,*">
  <frame name="top" scrolling="no" noresize target="indhold" src="side1.htm">
  <frameset cols="150,*">
    <frame name="indhold" target="hovedramme" src="side2.htm">
    <frame name="hovedramme" src="side3.htm">
  </frameset>
  <noframes>
  <body>

  <p>Denne Web-side bruger rammer, og din browser understøtter ikke rammer.</p>

  </body>
  </noframes>
</frameset>
Avatar billede keysersoze Guru
12. april 2003 - 19:57 #4
du læser løs her; http://www.html.dk/tutorials/html/ specielt nok under punkt 12

at NS ikke kan finde dokumentet er formentlig fordi du henviser forkert til de filer du benytter