Avatar billede landmark Nybegynder
12. april 2003 - 01:21 Der er 20 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede landmark Nybegynder
12. april 2003 - 12:55 #1
er igang med at oversætte den her italienske sag... - uploader den hele tiden og tester...

Lige nu gik det hele galt! - jeg fik slettet et eller andet... nu virker den ikke mere... øv!

det er ikke lige sådan med det italienske.... :-(
Avatar billede landmark Nybegynder
12. april 2003 - 13:13 #2
er der ikke lige en eller anden...? der gider ta et kik på filen... hvad der er galt...?
Avatar billede barklund Nybegynder
12. april 2003 - 15:05 #3
hvem er din hosting partner? har din hosting partner en formail? har din hosting partner en eksempel html-form?
Avatar billede landmark Nybegynder
12. april 2003 - 15:10 #4
det er ikke det der er problemet... den har virket upåklageligt tidligere.. og sendt til den korrekte adresse tidligere mail@screencom.dk

men min hostingpartner bruger ellers denne...
http://www.damo.dk/cgi-bin/FormMail.pl
Avatar billede landmark Nybegynder
12. april 2003 - 15:12 #5
jeg tror nærmere det er felter og navne jeg har rodet rundt i... så det ikke virker mere...
Avatar billede landmark Nybegynder
12. april 2003 - 15:53 #6
>>barklund - var det noget du gad kikke på...?
Avatar billede barklund Nybegynder
12. april 2003 - 16:11 #7
Du kan jo ikke bare lave om på variablerne som sender til formen. Det er jo netop deres navne, der gør at formen virker. Den kan jo ikke gætte, at "navn" betyder "name" eller hvad felterne nu skal hedde rigtigt.

Enten må du sende den version af filen, der virkede, eller også må du linke til en html-form, som din host har lavet og som virker.

/Barklund
Avatar billede barklund Nybegynder
12. april 2003 - 16:14 #8
Eller bruger du mail.php til at sende mail med?

For så skal du selvfølgelig fortælle mig indholdet af den.

For ovenstående giver mig heldigvis bare en tom html-side, da PHP jo bliver eksekveret på serveren og ikke bare kan læses i browseren.

/Barklund
Avatar billede landmark Nybegynder
12. april 2003 - 16:16 #9
ok! tak for svaret - jeg opdaterer linket iløbet af søndagen...
Avatar billede landmark Nybegynder
12. april 2003 - 16:43 #10
ok! nåede lige at ændre sagen tilbage til det Italienske udgangspunkt... Denne mailform virker fint! -bortset fra! at når man klikker "send" sker der ikke noget... ud over at den sender det den skal....

Det man modtager når man har klikket "send" ser sådan ud...

Questa Email ti è stata spedita da (IP address 80.197.165.132):

Grazie,
L'email è stata spedita in modo corretto.
bye bye from Sephiroth
www.sephiroth.it

det finder jeg nok ud af! at oversætte...

Men hvordan får jeg den til at sig tak for din henvendelse efter at du har trykket på send-knappen...?

alle ovenstående 3 filer er evt. her...
http://www.screencom.dk/mail.zip
Avatar billede barklund Nybegynder
12. april 2003 - 21:50 #11
http://actionscript.dk/eksperten/formmail/

der skulle det hele være...
Avatar billede barklund Nybegynder
12. april 2003 - 21:52 #12
.phps filen er den, som du skal bruge som .php....
Avatar billede landmark Nybegynder
13. april 2003 - 12:56 #13
jeg er ked af at sige det... men det virker ikke...?
jeg har lavet en ny http://www.screencom.dk/formmail.zip med de 3 filer
http://www.screencom.dk/mail.swf
http://www.screencom.dk/mail.fla
http://www.screencom.dk/mail.php

jeg tog teksten fra "formmail.phps" og kopierede ind i den gamle mail.php

UPS! det slår mig lige... - skal filerne forresten hedde "formmail"...?
prøver lige.... :-\
Avatar billede landmark Nybegynder
13. april 2003 - 13:13 #14
det var selvfølgelig det! jeg gjorde galt! - nu virker alt perfekt!
tusinde tak! for hjælpen barklund!

lægger du lige et svar...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. april 2003 - 12:49 #15
Questa Email ti è stata spedita da (IP address 80.197.165.132):

Grazie,
L'email è stata spedita in modo corretto.
bye bye from Sephiroth
www.sephiroth.it

Oversat til engelsk:
This email has been sent gives to you(IP address 80.197.165.132):

Thanks,
The email has been sent in correct way
bye bye from Sephiroth
www.sephiroth.it

Du kan bare anvende http://babelfish.altavista.com/babelfish/tr

/per
Avatar billede barklund Nybegynder
16. april 2003 - 18:42 #16
Et svar :)
Avatar billede petemc Nybegynder
17. april 2003 - 17:35 #17
Den ligner et Kommentar ;o)
Avatar billede barklund Nybegynder
17. april 2003 - 17:38 #18
ti stille! :)
Avatar billede barklund Nybegynder
09. februar 2005 - 11:57 #19
Hey tark for points :)
Avatar billede barklund Nybegynder
09. februar 2005 - 11:57 #20
(for to år siden!)
Avatar billede landmark Nybegynder
09. februar 2005 - 12:07 #21
fik lige rydtet lidt op :-)