Avatar billede vraa Nybegynder
10. april 2003 - 15:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kald af 2 funktioner i onMouseUp

Er der nogen der ved om man kan kalde to funktioner i en onMouseUp funktion?

Lidt a'la:

onmouseUp="skiftbillede('fed','billeder/fedKnapOver.gif'); Toggle();"

...men det virker bare ikke.
Avatar billede hbhansen Nybegynder
10. april 2003 - 15:49 #1
Prøv:

onmouseUp="skiftbillede('fed','billeder/fedKnapOver.gif'); return false; Toggle();"
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2003 - 17:09 #2
Nej, det holder i hvert fald ikke, hbhansen. Når en værdi returneres udføres resten af funktionen/event-handleren ikke.

vraa>> Smid et link.
Avatar billede hbhansen Nybegynder
11. april 2003 - 08:14 #3
Det er også rigtig :-)
vraa >> Giver din browser slet ingen fejl? Det kan jo være det ikke er i onmouseup men i en af dine funktioner.
Avatar billede vraa Nybegynder
11. april 2003 - 13:08 #4
Jeg har fundet ud af. Lavede en funktion som kaldte en funktion mere. Jeg taker alligevel for jeres hjælp!
Avatar billede hbhansen Nybegynder
11. april 2003 - 13:14 #5
Så luk spørgsmålet...
Avatar billede vraa Nybegynder
24. juni 2003 - 22:32 #6
lukket