Avatar billede zhatten Nybegynder
17. november 2000 - 14:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slette Spm.

Hey Admin

Jeg har en del spm. jeg tror i godt kunne slette uden der skete noget :

Alle spm. fra http://www.eksperten.dk/spm/18000 og ned ad er oprette for mere end et år siden folk har nok glemt disse spm.

- Zhatten
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. november 2000 - 14:57 #1
Men man kan søge i dem, og de fleste indeholder da stadig brugbar information.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. november 2000 - 15:03 #2
Erik har ret... Jeg søger ihvertilfald tit for at finde alt muligt skrammel...
Avatar billede cstern Nybegynder
17. november 2000 - 15:04 #3
Avatar billede cstern Nybegynder
17. november 2000 - 15:05 #4
ja lad dem blive hvor de er - de gør jo ingen skade...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
17. november 2000 - 17:53 #5
Vi sletter dem ike, netop p.g.a. søgemuligheder, men det er netop det med de endnu ikke accepterede, som vi skal have ændret.