Avatar billede martinowitz Nybegynder
08. april 2003 - 10:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Wap igennem firewall

Hey

Jeg skal køre noget wap gennem min firewall til en domino server, men skal have åbnet op for en "wap-port", men hvilken ??

Hvilken port bruges til wap ??

Mvh.

Martin
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. april 2003 - 10:55 #1
Der bruger flere forskellige afhængig af hvad det er du vil.
f.eks.:
9200 WAP connectionless session service.
9201 WAP session service.
9202 WAP secure connectionless session service.
9203 WAP secure session service.
alternative port 1200 for connectionless WAP requests and 1201 for connection-oriented requests. ...

Prøv at søg på google på "wap ports" der finder du en del beskrivelser af forskellige protokoller og services samt deres tilhørnede porte

9204 WAP vCard.
9205 WAP vCal.
9206 WAP vCard Secure.
9207 WAP vCal Secure.
Avatar billede martinowitz Nybegynder
08. april 2003 - 13:29 #2
Jeg siger mange tak, det var lige, hvad jeg skulle bruge :-)