Avatar billede anders4u Nybegynder
03. april 2003 - 02:09 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

NET Passport.....?

Jeg er ved at forsøge at oprette en Net Passport konti, sådan at jeg kan bruge MSN messengeren. Men når jeg skal oprette den, står der at man skal "tillade" brugen af cookies.....

På trods af at jeg har givet exploreren lov til at gemme cookies, skriver den stadig at den ikke kan oprette noget, fordi den ikke har tilladelse til at oprette cookies på min maskine.....!...Weird, syntes jeg...

Nogle forslag...?

På forhånd mange tak

/Anders :-)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
03. april 2003 - 02:25 #1
Kopi fra hjælp

"Sådan tilpasses indstillinger for beskyttelse af personlige oplysninger for alle websteder

Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner i Internet Explorer.
Klik på fanen Beskyttelse af personlige oplysninger, og klik derefter på Avanceret.
Klik på Tilsidesæt standardindstillinger, og angiv derefter, hvordan Internet Explorer skal håndtere cookies fra oprindelige websteder og tredjeparts-websteder (et andet websted end det, du besøger i øjeblikket).
Hvis du vil angive, at Internet Explorer altid skal tillade, at cookies gemmes på din computer, skal du klikke på Accepter.
Hvis du vil angive, at Internet Explorer aldrig skal tillade, at cookies gemmes på din computer, skal du klikke på Bloker.
Hvis du vil angive, at Internet Explorer skal spørge, om en cookie skal gemmes på din computer, skal du klikke på Spørg.
Hvis Internet Explorer altid skal tillade, at cookies gemmes på din computer under sessionen, dvs. at de slettes fra din computer, når du lukker Internet Explorer, skal du klikke på Tillad altid cookies under sessionen."
Avatar billede aovergaard Nybegynder
03. april 2003 - 02:30 #2
Hvis det ikke hjælper så prøv dette:
Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner i Internet Explorer.
Flyt skyderen nedad for et lavere beskyttelsesniveau, under fanen Beskyttelse af personlige oplysninger. Du kan evt. under installationen flytte den helt ned, men bagefter anbefaler jeg at køre den op igen.
Avatar billede anders4u Nybegynder
27. maj 2003 - 10:27 #3
Intet hjalp i sin tid, jeg formaterede, men du skal alligevel ha' lidt point for ulejligheden....

Takker...
Avatar billede aovergaard Nybegynder
27. maj 2003 - 10:56 #4
Så takker jeg for point:)