Avatar billede perlimplin Nybegynder
02. april 2003 - 23:26 Der er 4 kommentarer

hvad sker der med min outlook expres

jeg ved ikke hvad der er sket. men min outlook expres er gået 2 år tilbage i tiden, og har slettet mit adressekartotek og fundet gamle mails frem, som jeg troede var slettet. meget mystisk.
og nu tror jeg den hedder outlook expres 5 (det gør den)
men jeg tror at jeg havde outlook expres 6 før, men er ikke helt sikker.
hvad er det for noget, det her?
please hjælp. fatter ikke en brik
Avatar billede scaffolder Nybegynder
21. november 2004 - 21:09 #1
twiligth zone:)
Avatar billede scaffolder Nybegynder
23. november 2004 - 18:58 #2
Hva såå!! Har du fundet ud af problemet? er sku lidt nysgerrig :0)
Avatar billede scaffolder Nybegynder
23. november 2004 - 19:07 #3
Du er langt tilbage i tiden, prøv at se dato 01-01-1970 ud for oprettelse af spørgsmål.
Avatar billede scaffolder Nybegynder
23. november 2004 - 19:08 #4