Avatar billede paytrix Nybegynder
02. april 2003 - 15:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan får jeg en firewall af??

jeg er på en skole og jeg skal uden om den her firewall fordi at vi kan ikk bruge nogle forskellige ting som f.eks ICQ og andre chatte programmer :(

vi kan heller ikk instalere alle programmer pga man skal ha sig en bruger kode vi køre med win Xp her på skolen og det er jo lidt sikkert.

det nemeste er jo selvfølgelig at gå ind på servern at tag firewall fra men det er ligesom lidt svært at komme derned :(

derfor spørg jeg jer hvad man kan gøre ved sådan en situration her??

På forhånd tak
Avatar billede mickey777 Nybegynder
02. april 2003 - 15:21 #1
Du kan ikke gøre noget, med mindre du er venner med jeres administrator :-)
Avatar billede paytrix Nybegynder
02. april 2003 - 15:26 #2
Jeg fik bare afvide at jeg ko komme uden om ved at bruge komando prompt for de har låst c drevet i xp på nogle af computerne :(