Avatar billede toontech Nybegynder
02. april 2003 - 14:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Cisco pix 501 og VPN

Jeg har et problem med min Pix 501.
Min opsætning ser sådan ud:

PC (W2K VPN)-> Cisco Pix -> router -> INTERNET -> Windows 2000 Server (VPN)

Der er fint adgang til Internet men min PIX spærrer for VPN adgangen til W2K serveren.
Hvilken kommando skal jeg give den for at åben op for VPN adgangen.
Min Cisco Pix skal kun fungere som firewall og ikke som VPN boks.
Det er altså adgangen fra PC til W2K Server gennem PIX det kniber med
Avatar billede kelmek Nybegynder
02. april 2003 - 15:10 #1
hmmm - kører du en standard opsætning på pixen, eller har du selv konfigureret den? Hvis det ikke er et problem, kan du jo bare åbne alt ud, og lukke alt ind... så skulle også vpn køre...
Avatar billede toontech Nybegynder
03. april 2003 - 14:03 #2
Avatar billede kelmek Nybegynder
03. april 2003 - 14:04 #3
hehe ok - den fandt jeg også - jeg kunne bare kun finde den inde i costumer området - og der kan jeg jo ikke linke ind til...

held og lykke