Avatar billede vb-mo Nybegynder
02. april 2003 - 08:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Response.Redirect ?!?

Jeg har brugt Response.Redirect 1000 vis af gange men pludselig får jeg denne fejl :

Object doesn't support this property or method: 'Response.Redirect'

Hvad kan det skyldes ?

/vb-mo
Avatar billede Spotgun Seniormester
02. april 2003 - 08:40 #1
Hvordan ser koden ud?
Avatar billede medions Nybegynder
02. april 2003 - 10:13 #2
Du skal gøre sådan her:

Response.Redirect("sidenavn.asp")

//>Rune
Avatar billede vb-mo Nybegynder
02. april 2003 - 10:41 #3
Ok medions det virker men alle andre gange har jeg gjort således :
Response.Redirect = "sidenavn.asp"
og det har altid virket kan du give en forklaring på hvorfor det ikke virker her ?
Avatar billede medions Nybegynder
02. april 2003 - 11:42 #4
Nej, det kan man ikke..
-tror mere du har gjordt det via. JavaScript hvor man gør sådan her.

document.location = 'sidenavn.asp';

//>Rune
Avatar billede vb-mo Nybegynder
02. april 2003 - 12:21 #5
Det virker da fint alle andre steder hvor jeg har brugt det i asp'en så jeg er lidt uforstående over for det :o) Men lad det ligge jeg bruger bare denne fremover så giver det sikert ikke flere problemer. Tak for hjælpen
Avatar billede medions Nybegynder
02. april 2003 - 13:28 #6
Anytime ;o)
Thx 4 Poinz

//>Rune