Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2003 - 18:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Åbne nyt windue indstilling??

Nogen gange når jeg åbner en ny side på nettet fx via et link, så åbner der sig kun et lille bitte vindue ca. 3x3 cm. Hvor minimer, stor størrelse, luk, filer og rediger vises (dem man altid har i øverste linie).Så skal jeg klikke stor størrelse hvergang, for at se siden. Hvorfor gør den det, den har ALDRIG gjort det før?! Hvor kan jeg ændre det?
Det er pisse irriterende!!
Avatar billede snut Nybegynder
31. marts 2003 - 23:04 #1
Du tror ikke det er fordi du har brugt det link før, og der lavede du linket til mindre størrelse. Det kan godt have en betydning. Jeg tror ikke du kan ændre det nogen steder, men jeg vil ikke kunne sige det med sikkerhed. Men jeg bruger selv små links o.s.v og derfor kommer der små link frem hos mig :0)
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2003 - 09:21 #2
...
Avatar billede snut Nybegynder
02. april 2003 - 16:06 #3
Hvad fandt du ud af og hvordan ordnede man det?
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2003 - 19:21 #4
Jeg har ikke fundet ud af noget endnu!!  Har oprettet spg. igen og det vil jeg gøre snart igen. Så må jeg smide nogle flere point op.