Avatar billede fordxr3 Nybegynder
31. marts 2003 - 00:53 Der er 2 kommentarer

Montering af indspjørtning.Strøm siden.Ford XR3.

Jeg ville bare lige,høre om der er nogen der ved hvordan,
Man monterer strømen til indsprøjningsystemet.Jeg har en XR3,og har indsprøjningen og ligger.
Avatar billede gifle Nybegynder
31. marts 2003 - 05:43 #1
Du opretter dig som bruger på et IT-forum, og det første du gør er at stille spørgsmål om en bil? Jamen det er jo meget logisk ............

Skulle det endelig være, så hedder den "korrekte" kategori:
Diverse -> Fri debat
Avatar billede ullum Praktikant
31. marts 2003 - 06:10 #2
Der er vel principielt plads til den type spm. under fri debat, mit råd er at du køber en "Hayns" værksteds bog, der står det garanteret