Avatar billede joe_tan Nybegynder
30. marts 2003 - 14:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Collaps ???

hvordan får jeg den her side til at "collapse" rigtigt, når man minimerer vinduet, eller kører en mindre opløsning ??  Så vidt jeg kan se collapser iframen ordentligt men indholdet bliver jo presset sammen helt forkert......håber nogen ka hjælpe...

På forhånd tak

Joe_Tan
Avatar billede cool_casper Nybegynder
30. marts 2003 - 14:47 #1
Det ville gøre den en hel del nemmere hvis du smed en URL! ;)
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2003 - 14:47 #2
hvilken side?
Avatar billede joe_tan Nybegynder
30. marts 2003 - 14:47 #3
ups glemte linket    http://monolounge.no-ip.org

Joe_Tan
Avatar billede cool_casper Nybegynder
30. marts 2003 - 14:55 #4
Hvad er det helt præcist det bliver presset sammen forkert??
Den nederste celle?? Prøv at smide noget valign="top" på !
Så burde logo'et og teksten holde sig så vidt muligt synligt!
Avatar billede joe_tan Nybegynder
30. marts 2003 - 14:57 #5
kig for eksempel under music, der "forsvinder" noget af teksten.....hva gør jeg ved den.....og ja valign="top" skulle nok klare det, men hvad med at angive billedets dimensioner i % i stedet for pixel...???