Avatar billede sbay Nybegynder
27. marts 2003 - 10:58 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Lotus Notes til ISO styring

Hejsa

Er der nogen der ved om der er lavet et system/database til Lotus Notes til at styre ISO certificeringsdokumenter. Altså noget der kan styre godkendelsesprocedurer mv. og følge ISO standarder????
Avatar billede bamzen Nybegynder
27. marts 2003 - 12:44 #1
hvad med QMS? kig på http://www.mindcom.dk under produkter
Avatar billede jogii Nybegynder
04. april 2003 - 16:17 #3
Eller prøv Sherlock fra Knud Erik Højslet og European House of Quality.
http://www.ehq.dk/
Systemet har mange år på bagen, sigesom det fra SurfTech/Gedys/MindCom)
Avatar billede sbay Nybegynder
28. maj 2003 - 10:06 #4
Vi har kigget lidt på både Mindcom og Sherlock - men grubler nu over om ikke ITF, med få tilretninger, kan håndtere det samme, meget billigere!
Avatar billede bamzen Nybegynder
28. maj 2003 - 10:28 #5
Mig bekendt er der ikke noget ITF der er "billigt", da det samtidig kræver en speciel udviklings platform ved tilrettelser.... Personligt kan jeg bedre lide rene notes løsninger.
Avatar billede sbay Nybegynder
28. maj 2003 - 11:54 #6
Helt enig - men nu har vi hele ITF-hjulet - så kan vi næsten lige så godt bruge det i stedet for at bruge måske 70.000-100.000 på endnu et produkt!!
Avatar billede bamzen Nybegynder
28. maj 2003 - 12:06 #7
Ok, det meldte historien jo ikke noget om ;-)
Avatar billede jogii Nybegynder
28. maj 2003 - 12:09 #8
Nå det er jer der har hele hjulet .... ;-)
Avatar billede sbay Nybegynder
28. maj 2003 - 12:42 #9
??? Vi er måske de eneste??? Det kan godt føles sådan nogle gange!!!!
Avatar billede jogii Nybegynder
28. maj 2003 - 13:06 #10
Nej, I er bestemt ikke de eneste. Men "vi andre" har det ikke særlig godt med ITF-suiten. Startomkostningerne i form af uddannelse og forståelse for at komme igang er meget høje, selv for folk der har dyb indblik i Notes som sådan. Derfor er vi ikke så mange der kan hjælpe jer. cdelicht ser ud til at have en del erfaring med ITF.
Avatar billede sbay Nybegynder
28. maj 2003 - 13:08 #11
Jeg er fuldstændig enig - det er bøvlet og dyrt - men det var desværre købt da jeg startede i firmaet :-( Desuden aflyser de alle deres kurser, så det er svært at blive meget klogere ;-)
Avatar billede zoomtek Nybegynder
09. august 2003 - 20:17 #12
Jeg har muligvis et produkt, men det kræver en yderligere kravspecificering fra dig. soren@zoomtek.dk