Avatar billede allan-andersen Nybegynder
26. marts 2003 - 23:32 Der er 3 kommentarer

sender 1 mail - modtager får 20-30 stk....

Jeg er i noget af et problem, jeg har en god ven i svarige som pt. har lyst til at kontakte Bush og påstå at jeg er Osama Bin Laden...så kan jeg og min computer blive sprængt til atomer.......

Fejlen er at jeg afsender 1 (!) mail til ham - men han modtager 20-30 100% identiske mails....hvorfor det ??

Jeg anmoder ikke om kvittering eller andre mystiske ting, jeg sender bare en dødsyg alm. mail der ender som et helvede for min modtager........

Han sidder på en bærbar PC'er og et telefon modem og jeg sidder på en AMP/Athlon XP2000 med ADSL 1mbt. forbindelse.

Jeg har mail hhv. hos Azero og Sonofon - og fejlen følger på begge servere, dvs at det er ikke en server fejl der har skylden.....

Han er den eneste som oplever problemet, så jeg har en mistanke om at serveren han sidder på er fucked up, men den svenske udbyder benægter hårdnakket......og det er KUN fra mig at problemet kommer......

Gode råd modtages med glæde !!!
Avatar billede jespernaur Nybegynder
27. marts 2003 - 00:11 #1
Prøv at oprette en hotmail konto til test, og se om den også er gal derfra
Avatar billede serverservice Praktikant
27. marts 2003 - 10:15 #2
Kommer fejlen uanset hvem du sender til? eller kun din ven
Avatar billede allan-andersen Nybegynder
27. marts 2003 - 18:52 #3
Fejlen kommer kun til ham - og ingen andre - derfor er jeg ret så uforstående overfor problemet.......samtidigt er jeg den eneste som han har problemet med....så det er lidt rodet finde ud af....