Avatar billede olddirty Nybegynder
26. marts 2003 - 23:04 Der er 5 kommentarer

C&C: Generals Direct X problem

Kære Xperter

Det var fordi at jeg installerede C&C: Generals
Jeg satte opløsningen op til 1200*900 i spillet
og min skærm gik amok da jeg genstartede kunne jeg ikke komme ind i spillet den sagde noget med direct X den siger: Please make sure that you have Direct X 8.1 or higher. Also verify that you video card is bla bla...
Mit gfx kort kan godt klarer det men det kan min skærm ikke. Det er som om at den hænger fast i en gammel instilling som om jeg har reinstall mange gange !
Det er et originalt spil !!
Hvad skal jeg gøre ?

Hilsen OldDirty
Avatar billede impulze Nybegynder
26. marts 2003 - 23:12 #1
der skulle være en .exe i mappen, så du åbener den skulle der komme en vindue frem hvor du kan stille på opløsningen, lyd, 3D og meget andet hvor du kan starte spillet der efter...... Tror at den er i denne spil....
Avatar billede aovergaard Nybegynder
26. marts 2003 - 23:34 #2
For at få din skærm tilbage i gammel indstilling, skal du genstarte i fejlsikret tilstand. Tryk f8 under opstart for at komme i fejlsikret tilstand. Nu kan du ændre din skærmopløsning uden problemer, og den skulle gerne være ok når du starter alm.
Avatar billede olddirty Nybegynder
27. marts 2003 - 13:03 #3
Skærmen blev normal efter jeg genstartede men det er spillet som ikke er blevet normalt da jeg ikke kan gå ind i det. Impulze jeg svarer når jeg kommer hjem...!
Avatar billede olddirty Nybegynder
27. marts 2003 - 21:53 #4
Der er ikke sådan en fil hvor man kan sætte det op. Har i andre idéer =?=
Avatar billede aovergaard Nybegynder
27. marts 2003 - 22:17 #5