Avatar billede nibze Nybegynder
26. marts 2003 - 18:39 Der er 7 kommentarer

referat af Bo Green Jensen´s "I løbet af året"(stil)

nogle der kan finde et referat af Bo Green Jensen´s bog I Løbet Af Året???

60 point! den skal være lang!
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. marts 2003 - 19:50 #1
Hvorfor laver du ikke referatet selv?
Avatar billede nibze Nybegynder
26. marts 2003 - 19:53 #2
fordi jeg er kommet til side 9! og bdet skal afleværes fredag!

og jeg skal arbjede hele dagen i morgen!
Avatar billede =maddog= Nybegynder
27. marts 2003 - 03:14 #3
hold da kæft man det her land spiller fallit. hvad helvede skal vi med gratis uddannelse hvis ingen gider benytte sig af det. det er bare et sanseløst spild af skattekroner at betale en lærer for at rette en stil du ikke gider lave selv.
be a man. hvis du ikke gider lave dine stile skal du da bare sige det til læreren.
Avatar billede nibze Nybegynder
27. marts 2003 - 11:55 #4
nååå ja nu er det os mig der bestemer hvordan det skal være i det her land!!!

du får det ihverti falde til at lyde son!!!

hvis jeg bestemte var der fandme heller ikke tvungen skole gang!!!
Avatar billede =maddog= Nybegynder
27. marts 2003 - 12:52 #5
jamen jeg mener da bestemt også at skolegang på et mere frivilligt plan måske skulle overvejes. Man kan tvinge hesten til truget, men man kan ikke tvinge den til at drikke.
Avatar billede nibze Nybegynder
27. marts 2003 - 18:50 #6
heh... det har du sku ret i =maddog=

kan faktis godt lide din måse at "forklare" det på:)
Avatar billede =maddog= Nybegynder
28. marts 2003 - 00:59 #7
Jeg fik overordentligt dårlige karakterer i dansk, mens jeg var i gymnasiet, og det var ikke fordi jeg savnede evner inden for sprogbrug eller formulering. Det var slet og ret fordi, det hele var en gang humanistisk navle-pilleri. Det var ganske udemærket for dem, der påtænkte en videregående humanistisk uddannelse, men for os andre var det blot S-P-I-L-D af kostbar tid. Jeg så hellere, at der f.x. blev tilbudt dansk-undervisning, hvor formålet var formuleringsevne og debat. Hvor man læste dagens avis (i stedet for Michael Strunge's "digt om fremtiden") og lærte at forholde sig til det skrevne ord. At danne meninger og forsvare dem i en dialog.