Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
26. marts 2003 - 18:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

find min driver

Jeg mangler en driver til mit netkort. Havde fundet den troede jeg men den virkede ikke.

Netkortet er til en bærbar. og lavet af firmaet trendnet

I skal ikke sige driveren fra deres hjemmeside da den ikke virker.

navnet er: Cardbus PC Card TE100-PCBUSR
Avatar billede grunken Nybegynder
26. marts 2003 - 18:06 #1
Styresystem ??
Avatar billede geforce3 Praktikant
26. marts 2003 - 18:07 #2
Hvilket windows?
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
26. marts 2003 - 18:11 #3
sorry xp
Avatar billede grunken Nybegynder
26. marts 2003 - 18:22 #4
Driveren fra ders hjemmeside er den enste der er at finde :/

hvad er problemet ???
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
26. marts 2003 - 18:23 #5
At den ikke virker...
Xp vil ikke godtage den.
Avatar billede grunken Nybegynder
26. marts 2003 - 18:25 #6
er det fordi at den ikke er xp godkendt ???

så kommer den med et vindue hvor der står en advarsel og med et par knapper(stop - continue anyway)
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2003 - 19:39 #7
Kan det være et fil-kompatible problem??
Avatar billede serverservice Praktikant
29. marts 2003 - 15:08 #8
Nej du tar egenskaber for min comp.-hardware-driver signing
Du skal vælge , enten installer alligevel eller advar først.
Din står nok til bloker,ikk,?
Avatar billede splash Nybegynder
30. marts 2003 - 14:10 #9
jeg har selv det samme netkort, da jeg proppede det i første gang fandt XP-pro en standarddriver, der virker perfekt, så jeg ville anbefale at afinstallere det netkort som du nok har installeret, med fejl, da den ikke er til XP og så ville jeg genstarte med kortet i soklen og lade XP installere den anbefalede driver, det virker!
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
21. maj 2003 - 00:33 #10
tager dem selv da det desværre ikke var jeres svar der fik det til og virke.