Avatar billede perlys Praktikant
26. marts 2003 - 13:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Switch/Trådløs

Hej alle

Er der nogen som ved om det er muligt at videreføre et krydset netkabel fra en alm. switch til en trådløs router, og derefter kunne køre med switchen og trådløst ud til computerne?
(Har ikke testet det, men vil ikke købe ind hvis ikke det fungerer)

Mvh. Per
Avatar billede korup Nybegynder
26. marts 2003 - 13:43 #1
hvorfor køber du ikke en trådløs router med inbygget switch?

http://www.xdata.dk/servlet/VisVare?vareID=56947

/korup
Avatar billede perlys Praktikant
26. marts 2003 - 13:51 #2
Fordi jeg har en router liggende.....
Avatar billede kenp Novice
26. marts 2003 - 14:42 #3
ja det kan du godt men række følgen skal være således

router -> switch -> computeren

routeren skal sidde først på din adsl. ellers ville du kunne komme i problemer, hvis du gerne vil have forbindelse mellem din computere
Avatar billede kenp Novice
26. marts 2003 - 14:43 #4
ups var et svar
Avatar billede splash Nybegynder
26. marts 2003 - 15:24 #5
Ja det kan man godt, jeg har lige prøvet det i går og hos mig virker det fint
man skal bare huske at ofte har AP og router samme standard IP 192.168.0.1 og så skal man ændre det i sit AP