Avatar billede whpsnp Nybegynder
25. marts 2003 - 21:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Viewsonic TFT???

Jeg over vejer at købe en Viewsonic TFT-skærm, men ville lige høre om der er nogen, der har erfaringer, gode som dårlige, med mærket. Det SKAL være en fladskærm, så jeg er ikke interesseret i at høre, hvorfor jeg hellere skulle købe en CRT-skærm. Den skærm jeg har kig på: http://www.viewsoniceurope.com/dk/Products/LCDGraphics/VG700.htm
Jeg ved at responstiden måske er i overkanten, men jeg bruger hovedsageligt min computer til at skrive på og til at surfe.
Kom gerne med forslag til alternativer...
Avatar billede bredker Nybegynder
25. marts 2003 - 21:39 #1
en udmærket skærm
Avatar billede whpsnp Nybegynder
25. marts 2003 - 21:55 #2
Et svar, men dog lidt for kort. Har du noget at sige om døde pixels, efterglød eller andre ting?
Avatar billede rumhjelm Nybegynder
25. marts 2003 - 22:01 #3
tsk tsk.. ben'r.. køb nu bare den wrong video istedet.. :)
Avatar billede jones_net Nybegynder
26. marts 2003 - 08:19 #4
Døde pixels - læs mere her, ViewSonic er med i undersøgelsen: http://www6.tomshardware.com/display/20030319/index.html

/J
Avatar billede whpsnp Nybegynder
26. marts 2003 - 23:05 #5
Tak for linket. Nu blev jeg da lidt klogere. Hvis du lægger at svar ind kan du jo få pointsene. Der er ikke andre, der er kommet med noget brugbart...
Avatar billede jones_net Nybegynder
27. marts 2003 - 08:42 #6
takker:-)

/J